Mission Imposible - mk2 1.9.TD i wymiana świec :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Mission Imposible - mk2 1.9.TD i wymiana świec :(

Post autor: raptorr » wt sty 10, 2006 16:08

Ratujcie, bo już mnie krew zalewa, a bez konstultacji boję się cokolwiek ruszać.
Co można bez większych komplikacji odkręcić i gdzie, żeby mieć lepszy dostęp do tych świec?
Tak ich za Chiny nie wymienie, szybciej pogubie części w otchłani komory silnika przy próbie ponownego skręcenia wszystkiego.

Help



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » wt sty 10, 2006 17:34

Powsadzaj szmaty pod świece,żeby nakrętek nie pogubić , klucz przedłużany(nasadowy)
i cierpliwości,lepiej nic nie odkręcać.
Powodzenia.



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » wt sty 10, 2006 18:30

Cierpliowsc cieprliwosc i jeszcze raz cierpliwosc :) tez sie meczylem w swoim mkII ze swieczkami ale powoli powolii poszlo najlepsza jest radocha jak juz to sam wymienisz w koncu :pub:



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt sty 10, 2006 19:08

mozesz zdjac przewody paliwowe wtedy dostemp jest duzo lepszy i szybciej bedzie niz tak sie meczyc



greg

Post autor: greg » wt sty 10, 2006 19:49

Bondas ma rację - odepnij przewody paliwowe - inaczej to łapy pokancerujesz asrubek nie odkręcisz



raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

hmmm

Post autor: raptorr » wt sty 10, 2006 21:23

domyslam sie że w nich ciśnienie niezłe może być. Żeby mi potem nie zaczęło sikać na wszystkie strony jak poskładam heh... pierwszy raz jest zawsze trudny ;/



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » wt sty 10, 2006 22:30

Nikyo pisze:Przewodow paliwowych idacych od pompy do wtryskiwaczy proponuje jednak nie odpinac. Mozna to spokojnie zrobic bez tego. Mocno pomaga magnetyczny klucz, wtedy nie pogubi sie nakretek
popieram tydzień temu zmieniałem klucz się przydał a nic nie odkręcałem godzina zabawy i po kłopocie!!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

stonalodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 13:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: stonalodz » śr sty 11, 2006 00:15

raptorr pisze:domyslam sie że w nich ciśnienie niezłe może być.

nic sie nie boj. nic nie siknie, delikatnie sie tylko poleje. potem trzeba odpowietrrzyc - zakrecic przy pompie, przy wtryskach zostawic poluzowane- krecic rozrusznikiem dotad, az nie poleci ropka przy wtryskach - zakrecic nakretki - odpalic - i wsio.
Alib pisze:nic nie odkręcałem godzina zabawy i po kłopocie!!!
nie za dlugo ??

pozdto



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 11, 2006 00:37

nic nie boj sie tych przewodow tak jak pisal kolega wyrzej tam nie ma cisnienie jak silnik nie chodzi i pamietaj odpowietrzyc uklad

a naprawde bez tych przewodow szybciej jak nie ma sie specjalnego klucza



greg

Post autor: greg » śr sty 11, 2006 01:23

a poco odpowietrzać - ja nie odpowietrzam tylko zakrecę silnikiem i się sam odpowietrza vw - przynajmniej te silniki - zgodnie z instrukcją - się nie odpowietrza. odkręcaj przewody nic nie siknie. parę kropli tylko kapnie - jak kapnie na jakiś wąż gumowy - wytrzyj.



stonalodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 13:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: stonalodz » czw sty 12, 2006 19:40

greg pisze:ja nie odpowietrzam

jak ci sie kiedys wtrysk przytka, (bo przypadkiem troszke sie cos zanieszczyscilo) to ci sie zachce odpowietrzac ;). jak masz poluzowane nakreteki przy wtryskach to ewentualne zanieczyszczenia sobie wyleca z ropka, i nie ma problemu.



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » czw sty 12, 2006 22:06

jak się robiło to po raz pierwszy to sądzę że nie za długo!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości