Golf 3 ABU gaśnie przy skręcie kierownicą???POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek2201-k1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt lut 19, 2010 20:03
Lokalizacja: Gostynin

Golf 3 ABU gaśnie przy skręcie kierownicą???POMOCY

Post autor: krzysiek2201-k1 » wt maja 04, 2010 18:08

Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z swoim golfem. Jakieś 3 tygodnie temu splanowałem głowice wymieniłem uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze i wszystko było ok, od ok tygodnia przy skrętach kierownicą w dowolną stronę silnik słabnie, obroty troszkę spadają a przy maksymalnym skręcie silnik wogóle gaśnie. Takie zachowania silnika to objaw padniętej pompy wspomagania? Niby ją trochę słychać jak pracuje ale czy to ona mogła by dawać takie obciążenie na silnik? Gdy zdejme pasek z pompy wszystko jest ok o jak pompa chodzi jest lipa. Wyjąłem ją ostatnio przeczyściłem, tak kręcąc ręką niby pompuję olej ale jak założe w silnik mwspomaganie dziwnie sie zachowuje, aha zauważyłem jeszcze że lżej skręca się w lewo niż w prawo. Maglownica na bank jest drożna, wszystkie przewody też a wiec??? To jest pytanie, może ktoś miał taki problem z swoim golfem?
Z góry dzieki za pomoc.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt maja 04, 2010 20:18

krzysiek2201-k1 pisze:przy skrętach kierownicą w dowolną stronę silnik słabnie
A przy normalnej jeździe ma moc?



krzysiek2201-k1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt lut 19, 2010 20:03
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: krzysiek2201-k1 » śr maja 05, 2010 07:37

Tak, przy normalnej jezdzie jak na silnik 1.6 75 KM zbiera się bardzo dobrze. Tylko na jałowym biegu występują takie objawy.



Awatar użytkownika
turek03
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 21:25
Lokalizacja: Pasłęk/Łukszty

Post autor: turek03 » śr maja 05, 2010 10:01

wszystko wskazuje na pompe tu masz link jak sobie z nią poradzić ja swoją regenerowalem i jest o niebo lepiej tylko cięzko nowy zimering dostać
http://www.vwgolf.pl/porady/regeneracja ... bazie-mk3/


:D

krzysiek2201-k1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt lut 19, 2010 20:03
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: krzysiek2201-k1 » śr maja 05, 2010 13:32

Za regeneracje pompy raczej nie bede sie brał, z tego co tam piszą to jak pompa troche już ciekła to dużo ona nie pomoże a właśnie u mnie już troszke gdzies przecieka. Ale dziwi mnie to ze pompa daje taki opór na silnik że aż przygasa, czyżby któreś z łożysk było zatarte juz troche i przy dużym skrecie zacina się???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości