Strona 1 z 1
: pn sty 09, 2006 23:04
autor: metju
ad. 2. Na 100% przełącznik wycieraczek na kolumnie kierownicy. Możesz go wymontować, spróbować przeczyścić i nasmarować miedziane blaszki, ale długotrwałego efektu to nie da. Najlepiej wymienić, ostatnio na allegro udało mi się kupić używany sprawny za 20 zł z przesyłką:) Ceny używanych to ok 30 zł, nówka jakieś 70 zł.
: pn sty 09, 2006 23:39
autor: Tomasz Żaguń
ad1.To normalne objawy korozji na bębnach po nocy .Duża wilgoć, mróz i lód w bębnach na tarczach też jest ale delikatniejszy normalka i spoko
: wt sty 10, 2006 00:13
autor: PRZEMOR
: wt sty 10, 2006 00:45
autor: GTomek
: wt sty 10, 2006 00:50
autor: Bondas
Witam
to wina korozi i klocki tak trą ale to cienka powloczka i moment sie sciera i juz jest cicho
a co do wycieraczek to mialem pogobny problem i nie byly to manetki oczywiscie jesli dzieje sie tak nie na ruchu ciaglym tylko na tym przerywanym, bo wtedy manetki daja impuls i dalej steruje przekaznik ktory jak ma nie styk to przerywa i jak znowu dostaje impuls to dalej chodzi ale w moim przypadku to tez nie bylo to
a byl to silnik wycieraczki ktory ma w srodku cos w rodzaju podtrzymania impulsu - takie wasy jezdza po pol ksierzycach wylaczaja one wycieraczki kiedy dojda do koncza ale jak te wasy nie lacza to wycieraczka wylacza sie w losowo wybranym momecie znaczy wtedy kiedy przestaslo laczyc i ruszajac manetkami sztycznie popychamy ja dalej gdzie znowu zalacza
wiec jesli przekaznik jest ok to smialo zabieraj sie za silnik wycieraczki a manetki odpusc
ja rozebralem silniczek i podgiolem te wasy i przez 1,5 roku bylo dobrze a potem znowy to samo ale juz nie chcialo mi sie tego robic i kupilem nowy silniczek
pozdrawiam