[mk3] 2 pytania: o hamulce i wycieraczki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » pn sty 09, 2006 23:04

ad. 2. Na 100% przełącznik wycieraczek na kolumnie kierownicy. Możesz go wymontować, spróbować przeczyścić i nasmarować miedziane blaszki, ale długotrwałego efektu to nie da. Najlepiej wymienić, ostatnio na allegro udało mi się kupić używany sprawny za 20 zł z przesyłką:) Ceny używanych to ok 30 zł, nówka jakieś 70 zł.


ex BvLin3K
Obrazek

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn sty 09, 2006 23:39

ad1.To normalne objawy korozji na bębnach po nocy .Duża wilgoć, mróz i lód w bębnach na tarczach też jest ale delikatniejszy normalka i spoko



Awatar użytkownika
PRZEMOR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:07
Lokalizacja: MYSŁOWICE
Kontakt:

Post autor: PRZEMOR » wt sty 10, 2006 00:13

u mnie tez tak szumi,to ta pie..... pogoda, nie martw sie podobno te typy tak maja :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » wt sty 10, 2006 00:45

nie u ciebie pierwszego i ostatniego z tymi hamulcami sie tak dzieje :bigok: :bigok: :bigok:


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt sty 10, 2006 00:50

Witam

to wina korozi i klocki tak trą ale to cienka powloczka i moment sie sciera i juz jest cicho

a co do wycieraczek to mialem pogobny problem i nie byly to manetki oczywiscie jesli dzieje sie tak nie na ruchu ciaglym tylko na tym przerywanym, bo wtedy manetki daja impuls i dalej steruje przekaznik ktory jak ma nie styk to przerywa i jak znowu dostaje impuls to dalej chodzi ale w moim przypadku to tez nie bylo to

a byl to silnik wycieraczki ktory ma w srodku cos w rodzaju podtrzymania impulsu - takie wasy jezdza po pol ksierzycach wylaczaja one wycieraczki kiedy dojda do koncza ale jak te wasy nie lacza to wycieraczka wylacza sie w losowo wybranym momecie znaczy wtedy kiedy przestaslo laczyc i ruszajac manetkami sztycznie popychamy ja dalej gdzie znowu zalacza

wiec jesli przekaznik jest ok to smialo zabieraj sie za silnik wycieraczki a manetki odpusc

ja rozebralem silniczek i podgiolem te wasy i przez 1,5 roku bylo dobrze a potem znowy to samo ale juz nie chcialo mi sie tego robic i kupilem nowy silniczek

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości