Witam serdecznie forumowiczów,
Jestem nowym członkiem Forum, lecz golfa użytkuję już ponad 3 lata bez większych problemów aż do dzisiaj.
Bardzo prosił bym o diagnozę mojego problemu.
Do rzeczy:
Gdy samochód się nagrzeje (90 stopni) kierownica zaczyna mocno drżeć (aż boję się o kontrolę nad samochodem) i przy mocniejszych skrętach zaczyna coś stukać i ocierać, czasami nawet wydaje mi się że coś rysuje o drogę. Na dzień dzisiejszy mogłem tylko położyć się pod samochodem i zajrzeć czy nic nie wisi czy jest urwane, nie znam się na mechanice ale nawet okiem laika wygląda wszystko ok.
Wymieniałem felgi z oponami na letnie przed majówką ale to na pewno nie wina złego wyważenia
Bardzo proszę o diagnozę
Pozdrawiam
garret
drgania kierownicy plus stuki w zawieszeniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Drgania kierownicy - jest dużo na ten temat na forum
-wyważenie kół
- luzy w zawieszeniu
- stan tarcz hamulcowych
- drążki kierownicze
- przekładnia kierownicza
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
[ Dodano: 02 Maj 2010 19:02 ]
Jedź na stacje diagnostyczną - wstawią ci auto na 'szarpak" i od razu będzie widać gdzie są luzy- czy to wybity sworzeń czy coś innego, a koszt jest niewielki.

-wyważenie kół
- luzy w zawieszeniu
- stan tarcz hamulcowych
- drążki kierownicze
- przekładnia kierownicza
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
[ Dodano: 02 Maj 2010 19:02 ]
Jedź na stacje diagnostyczną - wstawią ci auto na 'szarpak" i od razu będzie widać gdzie są luzy- czy to wybity sworzeń czy coś innego, a koszt jest niewielki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości