Strona 1 z 1

Czy to mogą być świece lub kable WN ???

: pn sty 09, 2006 20:18
autor: jancik
Mój Golfik zapala można powiedzieć na dotyk,ale po chwili na wolnych silnik zaczyna skakać,a z wydechu czuć paliwem.Jak się silnik rozgrzeje problem znika,no i na gazie broblemu nie ma wogóle.O co chodzi ????

: pn sty 09, 2006 20:30
autor: Adamtd
Możeliwe że przerywa na jeden cylinder czyli moznaby sprawdzić układ zapłonowy

: pn sty 09, 2006 21:10
autor: jancik
Kupiłem go dwa miechy temu ,widać,że kopółka jest nowa,a na kablach osłonki są też jakby nowe.Ale dziwi mnie,że na gazie jest oki,broblem jest tylko z benzyną.

: wt sty 10, 2006 00:34
autor: Kufel118
ja miałem to samo okazało sie że była to pompa paliwowa wymien ja a problem zniknie pozdrawiam

: wt sty 10, 2006 00:37
autor: GTomek
kolega miał podobny przypadek wymienił pompe paliwa i dalej to samo a okazało sie że filtr paliwa miał już swoje przejechane

: wt sty 10, 2006 10:35
autor: jancik
Filtr paliwa już czeka w pudełeczku aż mrozik troszeczkę puści bo nie mam garażu.A jak myślicie czemu czuć paliwem z wydechu gdy się to dzieje???

[ Dodano: Wto Sty 10, 2006 10:03 ]
No i jeszcze jedno dym jest czarny tak jakby paliwa dostawał za dużo i sie dusi

: wt sty 10, 2006 16:41
autor: pewex.olek
zacznij od filtru paliwa a później sprawdź wtrysk i siśnienie pompy. w moim przypadku był to wtrysk. a jeśli tak się dzieje tylko na ciepłym silniku to sprawdź czujnik temperatury i sonde.

: wt sty 10, 2006 16:57
autor: jancik
pewxe.olek pisze:zacznij od filtru paliwa a później sprawdź wtrysk i siśnienie pompy. w moim przypadku był to wtrysk. a jeśli tak się dzieje tylko na ciepłym silniku to sprawdź czujnik temperatury i sonde.
.Awaria występuje tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok.

: wt sty 10, 2006 17:10
autor: pewex.olek
to pomoa i wtrysk odpada, ale sprawdz jaką wartość podaje czujnik temperatury a najlepiej jakbyś go podłączył pod komputer

: śr sty 11, 2006 18:05
autor: jancik
No niespodziewnie dzisiaj znalazłem jeszcze jedną oznakę mojego problemu,a mianowicie rano jak na zimnym przełączyłem na gaz i jednocześnie był włączony odbiornik prądu np.tylna szyba,dmuchawa,to obroty też spadły i silnik zaczął nierówno chodzić.Może to jest kluczem do rozwiązania mojego problemu??Poradźcie coś.

: pn lut 06, 2006 12:15
autor: Forester
jancik pisze:No niespodziewnie dzisiaj znalazłem jeszcze jedną oznakę mojego problemu,a mianowicie rano jak na zimnym przełączyłem na gaz i jednocześnie był włączony odbiornik prądu np.tylna szyba,dmuchawa,to obroty też spadły i silnik zaczął nierówno chodzić.Może to jest kluczem do rozwiązania mojego problemu??Poradźcie coś.
i jak tam wymysliles juz cos? bo u mnie jest podobnie, i tez nie wiem o co chodzi....
pozdro!!