GTi 112PS ciężko odpala i nie trzyma obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Powodzian_90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 01, 2010 22:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

GTi 112PS ciężko odpala i nie trzyma obrotów

Post autor: Powodzian_90 » sob maja 01, 2010 22:51

Witam

Mam problem z swoim GTi ostatnio zdarzyło mi się nakarmić golfa mieszanką benzyny z ropą jakieś 40 litrów benzyny i może z 5 ropy. Po pewnym czasie auto ciężej odpala (trzeba wcisnąć gaz) i nierówno pracuje na niskich obrotach tak około 200 - 400 zależy od dnia nie od tęperatury silnika choć gdy jest rozgrzany to już raczej nie gaśnie. Nie mam pomysłu co mu się stało zalepiły się jakieś przewody doprowadzające powietrze czy co może wysiadł silniczek krokowy? jeżeli lekko przytrzymam przepustnicę otwartą przy odpalaniu to nie ma z tym problemu podobni jak jadę jeżęli trzymam lekko gaz to auto pracuje równo.

Walczyłem już z tym i dalej nie wiem co go może boleć. Proszę o Pomoc

Z góry dzięki Powodzian_90



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn maja 03, 2010 11:56

Może zbiegiem okoliczności wysiadł zawór powietrza dodatkowego? Czy przy zimnym silniku kiedy zdejmiesz węże zaworu da sie przez niego dmuchnąć?

[ Dodano: Pon Maj 03, 2010 11:57 ]
P.S. zatankowałeś jużczystej benzyny z preparatem do czyszczenia wtryskiwaczy ?



Powodzian_90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 01, 2010 22:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Powodzian_90 » śr maja 12, 2010 23:08

wlałem już preparat do czyszczenia wtryskiwaczy i dalej jest jak było. Silnik szarpie do 2 tysięcy potem już idzie nie mam pomysłu ;/ myślałem że mam już dobity palec z kopułką rozdzielacza miałem racje ale po zmianie to samo...


"Może zbiegiem okoliczności wysiadł zawór powietrza dodatkowego? Czy przy zimnym silniku kiedy zdejmiesz węże zaworu da sie przez niego dmuchnąć?"

Nie wiem który to XD



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » sob maja 15, 2010 08:31

zawor powietrza dodatkowego jest odpowiedzialny za wolne obroty - jest to tzw ssanie jakby - jakbys mial uszkodzony ten zawor, albo by napiecie do niego nie dochodziło to bys na zimnym mial z 1000obr/min a na cieplym 1400-1600 obr/min. Jako ze masz wtrysk mechaniczny- to podstawą jest by układ dolotowy był szczelny , mi silnik szarpał jak klapa z przepływomierza się blokowła



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 494 gości