Strona 1 z 1

Kilka problemów z mk3 GTI (silnik, obroty, brak mocy)

: sob maja 01, 2010 21:31
autor: Rain
Witam.

Mam taki problem, a nawet kilka z moim vw :bajer: (mk3 GTI 2.0 2E 92r.)

problem 1.
Ostatnio w trasie po przejechaniu ok 30km silnik padł. Jechałem 90km/h i nagle czuje że golf stracił moc, ja mu gaz a on nic. Wiec awaryjne i na pobocze, patrze że silnik zgasł. No to go odpalam, ale od razu gaśnie, i tak x razy, później odpalam i chciałem go przytrzymać na gazie no i już nie gasł od razu, ale strasznie się dławił, obroty świrowały, silnik jakoś dziwnie pracował. Odczekałem może z 15 min, odpalam i już wszystko było w porządku. Zdarzyło mi się to drugi raz w ciągu roku. Przed wyjazdem tankowałem na lipnej stacji, może to być powodem?

problem 2.
Przy 4 tys obrotów auto się dławi na 2-3 sek, od dołu idzie równo, przy 4 tys się dławi, nie przyspiesza i później po chwili idzie dalej. Od czego to?

problem 3.
To pewnie wina silniczka krokowego, ale chcę się upewnić. A mianowicie przy odejmowaniu gazu tak przy ok 2-3 tys to czuć lekkie szarpnięcie. No i jeszcze jak się zatrzymam to obroty rosną do 1500/1600 i tak dłuższy czas wiszą i później spadają do 900. Czy opłaca się go regenerować silniczek krokowy?

: sob maja 01, 2010 22:33
autor: Paweł Marek
trudno byc pewnym, ale takie objawy to może być czujnik halla, ale rownież filtr paliwa i kupa innych rzeczy. Silnik krokowy nie jest temu winien zostaw go w spokoju

: sob maja 01, 2010 22:49
autor: Rain
Paweł Marek pisze:trudno byc pewnym, ale takie objawy to może być czujnik halla, ale rownież filtr paliwa i kupa innych rzeczy. Silnik krokowy nie jest temu winien zostaw go w spokoju
filtr paliwa wymieniony ostatnio :chytry:
jakie inne rzeczy? :hmm:

: sob maja 01, 2010 23:58
autor: Paweł Marek
masz LPG? jesli tak zobacz do przepływomierza na klapke czy nie ociera sie po jakims strzale o scianki. Patrz na iskre jak kiedyś zgasnie - czy jest jak próbujesz odpalać. Na dalszym etapie TPS do sprawdzenia.

: ndz maja 02, 2010 00:43
autor: Rain
Paweł Marek pisze:masz LPG? jesli tak zobacz do przepływomierza na klapke czy nie ociera sie po jakims strzale o scianki. Patrz na iskre jak kiedyś zgasnie - czy jest jak próbujesz odpalać. Na dalszym etapie TPS do sprawdzenia.
Nie mam LPG. :grin: