Kilka problemów z mk3 GTI (silnik, obroty, brak mocy)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rain
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn sty 23, 2006 02:01
Lokalizacja: OK

Kilka problemów z mk3 GTI (silnik, obroty, brak mocy)

Post autor: Rain » sob maja 01, 2010 21:31

Witam.

Mam taki problem, a nawet kilka z moim vw :bajer: (mk3 GTI 2.0 2E 92r.)

problem 1.
Ostatnio w trasie po przejechaniu ok 30km silnik padł. Jechałem 90km/h i nagle czuje że golf stracił moc, ja mu gaz a on nic. Wiec awaryjne i na pobocze, patrze że silnik zgasł. No to go odpalam, ale od razu gaśnie, i tak x razy, później odpalam i chciałem go przytrzymać na gazie no i już nie gasł od razu, ale strasznie się dławił, obroty świrowały, silnik jakoś dziwnie pracował. Odczekałem może z 15 min, odpalam i już wszystko było w porządku. Zdarzyło mi się to drugi raz w ciągu roku. Przed wyjazdem tankowałem na lipnej stacji, może to być powodem?

problem 2.
Przy 4 tys obrotów auto się dławi na 2-3 sek, od dołu idzie równo, przy 4 tys się dławi, nie przyspiesza i później po chwili idzie dalej. Od czego to?

problem 3.
To pewnie wina silniczka krokowego, ale chcę się upewnić. A mianowicie przy odejmowaniu gazu tak przy ok 2-3 tys to czuć lekkie szarpnięcie. No i jeszcze jak się zatrzymam to obroty rosną do 1500/1600 i tak dłuższy czas wiszą i później spadają do 900. Czy opłaca się go regenerować silniczek krokowy?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 22:33

trudno byc pewnym, ale takie objawy to może być czujnik halla, ale rownież filtr paliwa i kupa innych rzeczy. Silnik krokowy nie jest temu winien zostaw go w spokoju


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Rain
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn sty 23, 2006 02:01
Lokalizacja: OK

Post autor: Rain » sob maja 01, 2010 22:49

Paweł Marek pisze:trudno byc pewnym, ale takie objawy to może być czujnik halla, ale rownież filtr paliwa i kupa innych rzeczy. Silnik krokowy nie jest temu winien zostaw go w spokoju
filtr paliwa wymieniony ostatnio :chytry:
jakie inne rzeczy? :hmm:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 01, 2010 23:58

masz LPG? jesli tak zobacz do przepływomierza na klapke czy nie ociera sie po jakims strzale o scianki. Patrz na iskre jak kiedyś zgasnie - czy jest jak próbujesz odpalać. Na dalszym etapie TPS do sprawdzenia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Rain
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn sty 23, 2006 02:01
Lokalizacja: OK

Post autor: Rain » ndz maja 02, 2010 00:43

Paweł Marek pisze:masz LPG? jesli tak zobacz do przepływomierza na klapke czy nie ociera sie po jakims strzale o scianki. Patrz na iskre jak kiedyś zgasnie - czy jest jak próbujesz odpalać. Na dalszym etapie TPS do sprawdzenia.
Nie mam LPG. :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości