możecie mi powiedzieć jakie powinien mieć prawidłowe obroty na biegu jałowym silnik 1,6 v16 AZD??
w tej chwili mój mam ok 820 obrotów, a nie mogę zrobić adaptacji przepustnicy (ciągle wyskakuje błąd), po czyszczeniu przepustnicy maiło ok 1000-1100 obrotów, potem w miarę przejechanych kilometrów następował adaptacja przepustnicy i obroty spadały, jednak zeszły do ok 820 może 830...
ps. mam jeszcze pytanie takie, jak kasuje błędy w sterowniku przed adaptacja przepustnicy, to wystarczy tylko wykasować te błędy w engine czy też w innych modułach???
jakie prawidłowe obroty na biegu jałowym???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
a takie między innymi:
16786 P0402 035
system recyrkulacji spalin
za duża przepustowosć
17566 P1158 035
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym- G71
niezrozumiały sygnał
17848 P1440 035
Zawór recyrkulacji spalin N18
przerwa
usterka sporadyczna
17953 P1545 035
sterowanie przepustnicy
brak funkcji
usterka sporadyczna
17953 P1545 035
sterowanie przepustnicy
brak funkcji
usterka sporadyczna
ps.: jeszcze dziś zczytam z kompa błędy jakie pojawia się teraz i zapodam.
16786 P0402 035
system recyrkulacji spalin
za duża przepustowosć
17566 P1158 035
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym- G71
niezrozumiały sygnał
17848 P1440 035
Zawór recyrkulacji spalin N18
przerwa
usterka sporadyczna
17953 P1545 035
sterowanie przepustnicy
brak funkcji
usterka sporadyczna
17953 P1545 035
sterowanie przepustnicy
brak funkcji
usterka sporadyczna
ps.: jeszcze dziś zczytam z kompa błędy jakie pojawia się teraz i zapodam.
Ostatnio zmieniony pt kwie 30, 2010 12:44 przez ulan23, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Wykasuj błędy i powtórz skanowanie bo są to błady sporadyczne, jeżeli wyskoczą ponownie to do roboty EGR (N18) - zapewne powoduje błąd G71 i dodatkowo mozesz miec walnieta przepustnice - to tez moze powodowac błąd G71. Samo G71 ciężko uwalić o ile to jest MAP nie MAF - nie pamiętam jak jest w tym silniku.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości