Problem z obrotami, chyba sie sinik przegrzewa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czerwo64
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 11, 2009 13:36
Lokalizacja: Jstrzębie zdrój
Kontakt:

Problem z obrotami, chyba sie sinik przegrzewa

Post autor: Czerwo64 » czw kwie 29, 2010 20:33

jeżdze moim golfem tylko po miescie, wiec trasy nie sa za dlugie ale jak tylko sie zrobi cieplej a on musi postac chwile w korku to po rozgrzniu silnika zaczyna sie dławic, dusic obroty nawet na luzie sa nierówne, po chwili nawet gaśnie przy dojeżdzaniu na wcisnietym sprzegle do skrzyzowania. na luzie na swiatłach silnik zaczął nawet sam gazowac od 500-1000 obrotow "gazował" ogromne szarpanie podczas jazdy takie ze nawet mi sie plyn ze spryskiwaczy wylewal ze zbiorniczka,

plyn chlodniczy jest pelny olej w porzadku, troche sie poci przy pasku rozrzadu-to chyba uszczelka przy kółku od rozrzadu,

nie znam sie dobrze na samochodach ale jak otworzylem pokrywe to aż żażyło sie nad głowicą silnika, temperatura na wskazniku nieco ponad 70stopni, co chwile włacza sie wentylator

czy wiecie co może być przyczyna? serce az mi sie kroilo jak probowalem wrocic do domu dzis



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw kwie 29, 2010 21:10

kolego przyczyn może być wiele. to że wentylator się co chwile włącza to chyba dobrze-dzisiaj było bardzo ciepło. wiec miał prawo- w ruchu miejskim. wracając do tych "duszności " to sprawdź układ zapłonowy -kopułka , świece itd. zobacz z tyłu -niech ktoć ci pomoże -albo stań blisko ściany -czy z wydechu pluje na czarno... może być że sonda nie łapie- już....zacznij od prostych rzeczy - pozdro. :bajer:


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw kwie 29, 2010 21:24

kolego na początek sprawdzić pasek rozrządu i zapłon

miałem tak jak ty i pasek mi przeskoczył o parę zębów a dokładnie o 4 i zapłon miałem nie ustawiony

to wszystko po naprawie

dzieki bogu nic się nie sklepało bo głowica po totalnym remocie


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości