Witam
Mam sytuacje kryzysowa jeśli chodzi o wyżej wymieniony silnik. Sinik został zeswapowany. Problem polega na tym ze nie odpala. Troszkę pochodził tak ja by na 3 gary ale jakoś chodził. Został zmieniony rozdzielacz wtrysku i aparat zapłonowy. Teraz zapala (trzeba kręcić aparatem) nie chodzi na wolnych obrotach jak zgaśnie to już nie pali. Jeśli ma stok jakieś uwagi dotyczące tego silnika jak ustawić zapłon lub jakiś materiały dotczace tego silnika (serwisówki itp) prosiłbym bardzo.
Problem z silnikiem 1800 16v KR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Sprawdź, czy podaje paliwo na wtryski - poluzuj śruby przy rozdzielaczu, od złączek przewodów do wtrysków - powinno polecieć paliwo, z każdego przewodu (po każdej próbie włącz zapłon, żeby pompka dopompowała ciśnienia). Jak paliwko będzie ok, to sprawdź iskrę na każdym cylindrze, kolejność podpięcia przewodów zapłonowych (najlepiej z jakąś książką), a dalej ustawienie zapłonu.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 193 gości