Przygasanie silnika podczas skrętu w prawo.
: czw kwie 29, 2010 13:38
Witam,
Jakiś czas temu padła mi pompa paliwa w moim golfie 1.6 benz (silnik ABU). Przy okazji zakupu nowej pompy (nie z salonu VW) postanowiłem wymienić filtr paliwa (jakiś filtron czy coś). Jakiś czas po tej wymianie zorientowałem się iż gofer ma skłonności do "przygasania" w momencie skrętu w prawo, przy poniżej 10l paliwa w baku (auto nie ma instalacji lpg). Jak jest paliwa nieco więcej to problemu nie ma. Mam wrażenie iż w momencie gdy paliwa jest poniżej "uchwytu na pompę paliwa" gdzieś może się dostawać "lewe powietrze" i przez to jest problem z przygasaniem.
Może ktoś spotkał się z takim problemem i ma sposób na jego rozwiązanie, lub może jakąś sugestie jak sobie z tym poradzić?
Teoretycznie jutro wieczorem miałbym jechać do Drezna, ale w tej sytuacji nieco obawiam się tego wyjazdu.
[ Dodano: 29 Kwi 2010 13:50 ]
Znalazłem na forum info o kwestii o-ring i postaram się to sprawdzić jeszcze dziś. Dobrze byłoby aby to było rozwiązanie.
Jakiś czas temu padła mi pompa paliwa w moim golfie 1.6 benz (silnik ABU). Przy okazji zakupu nowej pompy (nie z salonu VW) postanowiłem wymienić filtr paliwa (jakiś filtron czy coś). Jakiś czas po tej wymianie zorientowałem się iż gofer ma skłonności do "przygasania" w momencie skrętu w prawo, przy poniżej 10l paliwa w baku (auto nie ma instalacji lpg). Jak jest paliwa nieco więcej to problemu nie ma. Mam wrażenie iż w momencie gdy paliwa jest poniżej "uchwytu na pompę paliwa" gdzieś może się dostawać "lewe powietrze" i przez to jest problem z przygasaniem.
Może ktoś spotkał się z takim problemem i ma sposób na jego rozwiązanie, lub może jakąś sugestie jak sobie z tym poradzić?
Teoretycznie jutro wieczorem miałbym jechać do Drezna, ale w tej sytuacji nieco obawiam się tego wyjazdu.
[ Dodano: 29 Kwi 2010 13:50 ]
Znalazłem na forum info o kwestii o-ring i postaram się to sprawdzić jeszcze dziś. Dobrze byłoby aby to było rozwiązanie.