Zaczęło się fatalnie, pierwsza burza w tym roku a tu po przełączeniu manetki wycieraczek one zaczęły chodzić jak krew z nosa.
Doszedłem do tego ze sam mechanizm stawia tak duży opór (wycieraczki mam nowiutkie), iż nakrętka na osi silnika wycieraczek sama się odkręca i wycieraczki przestają chodzić bo ramie mechanizmu zlatuje z ośki, wykluczam że to silnik, bo podmieniłem na inny i jest to samo, silnik chodzi normalnie więc to tez nie wina przekaźnika. został sam mechanizm.
Moja pytanie, jak zdemontować mechanizm wycieraczek celem wymiany/wyczyszczenia?
Problem z mechanizmem wycieraczek przednich.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
BENITO, u mnie zatarła się lewa ośka. Naprawa o tyle skąplikowana, że miałem duż problem z wybiciem jej z ułożyskowania.
Musisz odkręcić ramienia wycieraczej, ośki też są chyba przykręcone do budy- jak zdejmiesz ramiona to zobaczysz. Po zdjęciu podszybia odkręcasz cały mechanizm - nie jestem pewny ale chyba jedna śruba na dole przy silniku m6 i wyciągasz badziewie. Ośki sa uszczelnione oringiem, u mnie lewy zgnił totalnie. Niestety nie udało mi się dobrać ze względu na rozmiar i złożyłem bez. Demontujesz oski z tulei w których są ułożyskowane, czyścisz, smarujesz i składasz. 3 lata spokój.
Musisz odkręcić ramienia wycieraczej, ośki też są chyba przykręcone do budy- jak zdejmiesz ramiona to zobaczysz. Po zdjęciu podszybia odkręcasz cały mechanizm - nie jestem pewny ale chyba jedna śruba na dole przy silniku m6 i wyciągasz badziewie. Ośki sa uszczelnione oringiem, u mnie lewy zgnił totalnie. Niestety nie udało mi się dobrać ze względu na rozmiar i złożyłem bez. Demontujesz oski z tulei w których są ułożyskowane, czyścisz, smarujesz i składasz. 3 lata spokój.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości