falujace obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
falujace obroty
panowie szukalem, ale nic nie znalazlem na ten temat. moj problem polega na tym, ze na gazie auto ma caly czas wolne obroty 1100 i nie chca zejsc nizej. a na paliwie same faluja pomiedzy 900 a 1100. po prostu samo skacze z 900 na 1100 i z powrotem. i tak w kolko. palec i kopulka wymieniona na nowe. i jeszcze jak postoi cala noc pod chmurka to rano pali jakby nie na wszystkie gary, a czasem nie chce wcale zapalic. co moze byc przyczyna tych falujacych obrotow??? po odpiecu go na chwile od aku byl spokoj na 3 dni.
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
zla emulacja sondy ustawiona powinienes miec reset na ecu lub zmien na mase
zle zalozona instalacja gazowa
zle zalozona instalacja gazowa
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 02:59 przez pawelekk24, łącznie zmieniany 1 raz.
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie wiam jak szukałeś, bo było o tym wiele razy. Skoro reset ECU pomógł to napewno winna jest instalacja gazowa i rozwiązania podał kolega wyżej, a szczegóły znajdziesz szukajką, na dziale LPG. Problem się tyczy silników na wtrysku jednopunktowym: ABS, AAM i ADZ, oraz RP z mk2....radek... pisze:panowie szukalem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
czyli kazdy gaziarz sie tym zajmie czy jechac z tym do mechanika???
[ Dodano: Nie Maj 02, 2010 23:07 ]
a czy te bledy moga miec wplyw na moj problem???
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
27-00 - Implausible Signal
pierwszy to podobno normalne przy zgaszonym silniku, a drugi to prawdopodobnie krokowiec.
wczesniej byly jeszcze bledy
00281
00516
00522
00525
po skasowaniu i pomownym podlaczeniu vaga byly tylko te dwa pierszwe(te opisane)
[ Dodano: Nie Maj 02, 2010 23:07 ]
a czy te bledy moga miec wplyw na moj problem???
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
27-00 - Implausible Signal
pierwszy to podobno normalne przy zgaszonym silniku, a drugi to prawdopodobnie krokowiec.
wczesniej byly jeszcze bledy
00281
00516
00522
00525
po skasowaniu i pomownym podlaczeniu vaga byly tylko te dwa pierszwe(te opisane)
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 11:17 przez ...radek..., łącznie zmieniany 2 razy.
- Marcin_MK2_8v
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontakt:
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 417 gości