Strona 1 z 1

Kierunkowskazy

: śr kwie 28, 2010 18:11
autor: PAWLINECZEK
Witajcie po wlaczeniu kierunku glos slyszalny w srodku w kabinie oraz migajaca kontrolka sa nie rowne poznie to sie unormowuje czy za to jest odpowiedzialny jakis przekaznik czy co?

: śr kwie 28, 2010 18:13
autor: wielblad2
Tak w przycisku awaryjnych.

: śr kwie 28, 2010 18:17
autor: PAWLINECZEK
Czy da sie to samemu wymienic i czy koszt duzy czesci?

: śr kwie 28, 2010 23:52
autor: Magnus
PAWLINECZEK pisze:Witajcie po wlaczeniu kierunku glos slyszalny w srodku w kabinie oraz migajaca kontrolka sa nie rowne poznie to sie unormowuje
czy to sie dzieje tylko po wlaczeniu jednego kierunku? czy dzieje sie identycznie w obu? awaryjne działaja bez problemu?
Pytam bo problem moze lezec w samej manetce kierunków a nie w przekazniku swiateł awaryjnych.
Czy da sie to samemu wymienic i czy koszt duzy czesci?
Jesli chodzi o wymiane przekaznika( wlacznika swiateł awaryjnuch) to nie ma problemu. Ja robie w ten sposob ze wyciagam szuflade na kubki ,wkladam paluchy i wypycham przycisk od srodka.Jest lekki opor bo sa tam male blaski ktore mozna podwazyc aby nie walczyc na sile. przycisk jest wpinany w kostke.
koszt "wlacznika" od ok 30-50zł na allegro.

: czw kwie 29, 2010 00:35
autor: zygit
wymiana wlacznika awaryjnych bomba!

to powiedzcie jeszcze jak sie dobrac do manetki kierunkow zeby ja wymienic :helm:

: pt kwie 30, 2010 14:45
autor: Magnus
zygit pisze:to powiedzcie jeszcze jak sie dobrac do manetki kierunkow zeby ja wymienic
było juz na forum no ale.....

1.odłanczasz akumulator
2.ściagasz poduszke na kierownicy(trzyma sie na dwoch zaczepach-odpina za pomocą 10 cm plaskiego wkretaka (szerokosc "łba" tak do 5mm) od strony licznika. odpinasz kabel od poduszki i od klaksona.
3.znaczysz na wieloklinie polozenie kirownicy- najlepiej uzyc cienkiego pisaka.
4.odkręcasz srube- M12 dwunastokatna
5.odkrecasz obudowe kolumny kierowniczej chyba 4 sruby na malego krzyzaka
6.sciagsz delikatnie urzadzenie od esp nie obracajac tym kolkiem w srodku!!!!!!!! zeby pozniej nie bylo problemow z wlanczajacym sie w czasie jazdy esp
7. no i masz dostep do manetek. odkreca sie je imbusem od gory.

Składasz w odwrotnej kolejnosci.
Jak Ci cos nie domaga w manetce i chcesz ja wymienic wydac ok 100zł to proponuje zdemontowac, wziasc na stoł i rozebrac na czynniki pierwsze, wyczyscic styki, blaszki umiejetnie podoginac tam gdzie wydawaja sie byc podejzane. Złożyc i powinno hulac.
Nie ma co sie tam zdupczyc jedynie co to styki sie zabrudza(jest tam toche smaru, badz przypalą) albo blaszki straca troche swojej sprezystosci.

powodzenia. :pub:

: pt kwie 30, 2010 21:23
autor: PAWLINECZEK
U mnie to sie dzieje tylko w jedna strone jak wlanczam kierunek ale tylko na poczatku pozniej sie normuje

[ Dodano: 01 Maj 2010 12:11 ]
Teraz juz to sie dzieje w obie strony jak wlanczam kierunki ale tylko na poczatku ich praca jest nieruwna pozniej to sie normuje potrzebuje szybkiej pomocy

[ Dodano: 01 Maj 2010 12:13 ]
Awaryjne dzialaja bez zastrzezen

: sob maja 01, 2010 13:01
autor: Magnus
PAWLINECZEK pisze:[ Dodano: 01 Maj 2010 12:11 ]
Teraz juz to sie dzieje w obie strony jak wlanczam kierunki ale tylko na poczatku ich praca jest nieruwna pozniej to sie normuje potrzebuje szybkiej pomocy

[ Dodano: 01 Maj 2010 12:13 ]
Awaryjne dzialaja bez zastrzezen
tez tak miałem jak Ty i wina była w manetce. Demontuj i czysc tak jak pisałem wyzej!!.Powinno pomoc.
Pewnie jak jezdzisz to nie wlaczasz calkiem kierunka tylko dajesz kotki 1 sygnal i to chyba ma wplaw na styki w manetce.ja to odktylem u siebie na autobanie.Na odcinku niecalych 1000km przestal działac jeden kierunek.

: sob maja 01, 2010 23:41
autor: PAWLINECZEK
Jesli ktos ma jeszcze w tym doswiadczenie prosze o rady poniewaz boje sie to rozbierac