Spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Spalanie
Witam, posiadam golfa 2 z silnikiem 1.3 Kat 40kW 1987r. na gaźniku, 4 biegi. najuboższa wersja golfa 2.Jeżdże spokojnie czasem się zdaży przydusić jak trzeba ale bardzo rzadko...
Mam problem ze spalaniem od dłuższego czasu,, Według moich obliczen wyszlo ze spala jakies 13-15 beznyny na 100 troche mi sie to nie oplaca bo kiedys lalem za 50 i starczalo na caly tydzien na jazde do roboty. a teraz to cos troche za duzo bo tankuje z 150 tygodniowo i malo. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna takiego skoku spalania bo cos jest nie tak. Macie jakies pomysły co do tego?? Słucham i pozdrawiam...
Mam problem ze spalaniem od dłuższego czasu,, Według moich obliczen wyszlo ze spala jakies 13-15 beznyny na 100 troche mi sie to nie oplaca bo kiedys lalem za 50 i starczalo na caly tydzien na jazde do roboty. a teraz to cos troche za duzo bo tankuje z 150 tygodniowo i malo. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna takiego skoku spalania bo cos jest nie tak. Macie jakies pomysły co do tego?? Słucham i pozdrawiam...
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 13:10 przez mrozik, łącznie zmieniany 2 razy.
hmm. spadek mocy, czasem sie dusi, jak redukuje biegi dojezdzajac do skrzyzowan to gasnie jak wcisne sprzegło, troche nie rowno chodzi czasem jak by chodzil na 3 garkach ale to wina chyba przewodu bo czasem jest dobrze a czasem zlelukis pisze:A nie zaobserwowałeś czegoś jeszcze niepokojacego oprócz tego spalania?
Kolego, sprawdź czy otwiera się przepustnica ssania na rozgrzanym silniku. Poza tym jaki stan świeczek i ogólnie zapłonu, filtr powietrza?
Sprawdź dokładnie stan wężów paliwowych bo zdarzyło mi się ze się pociły, poza tym kontrola oleju pod kątem benzynki.
Sprawdź dokładnie stan wężów paliwowych bo zdarzyło mi się ze się pociły, poza tym kontrola oleju pod kątem benzynki.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 10:33 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
jhosef pisze:Kolego, sprawdź czy otwiera się przepustnica ssania na rozgrzanym silniku. Poza tym jaki stan świeczek i ogólnie zapłonu, filtr powietrza?
Sprawdź dokładnie stan wężów paliwowych bo zdarzyło mi się ze się pociły, poza tym kontrola oleju pod kątem benzynki.
Swiece nowe przewody tez tylko ze jak raz zlapalem za 1 przez przypadek przy odpalonym silniku to tak mnie pier...dolneło ze nie wiedziałem ktorędy do domu , filtr powietrza nowy, węze wpożadku nie popękane,,, zprzepustnica to nie wiem jak wroce do domu to zobacze
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
trzeba zdiagnozować gaźnik, bo zapewne leje się z niego benzyna jak głupia. Poszukaj (moe być również pod tematami do 2E2 bo są podobne) o: membranie zaworu wzbogacania, siłowniku pull-down i spręzynie bimetolowej które odpowiadają za odpowiednie ustwienie przepustnicy rozruchowej, o pływaku i zaworze iglicowym. Jesli nie masz wycieku benzyny, i nie masz jakiegos błędu w ustawieniu rozrządu i zapłonu to kóryś z tych elementów bedzie odpowiadał za zużycie paliwa. Sprawdź też działanie siłownika podciśnieniowego przy aparacie zapłonowym. O szczegółach nie piszę wszystko znajdziesz na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości