Strona 1 z 2

jak zalozyc magnetyzer do VW Golf3 1.8L ?

: ndz sty 08, 2006 21:21
autor: vw1
kupilem magnetyzer bo na Allegro sa zachwalane pod niebiosa,
ale nie znam sie na silnikach a VW Golfa 3 (silnik 1.8 benzyna)
kupilem niedawno a na dodatek to moje pierwsze auto

ze zdjecia sprzedawcy magnetyzerow:
http://activemag.internetdsl.pl/strona/volkswagen.htm
dokladnie widac jak zamontowac magnetyzer powietrza,
ale magnetyzera paliwa nie bardzo widac,
wydaje mi sie ze jest tam zapiety na ten drugi przewod o przodu,

w moim aucie na tym pierwszym przewodzie jest strzalka do srodka (w lewo patrzac na wprost), na drugim przewodzie jest strzalka na zewnatrz (w prawo patrzac od przodu), czyli ten drugi to jest chyba przewod z wrotny ?????
- strzalki sa tez na obudowie kolo przewodow

a wiec chcialbym zapytac grupowiczow:
- czy ten drugi przewod to jest zwrotny ?
- jesli tak, to czy producent magnetyzerow zaleca ZLE ???
- czy magnetyzer powinienem przepiac na przewod pierwszy ?

: ndz sty 08, 2006 21:26
autor: Bart
Sprubój opcji SZUKAJ. Sto razy było o magnetyzerach !!!

: ndz sty 08, 2006 21:45
autor: vw1
o magnetyzerach juz sobie poczytalem,
pytanko poslalem na grupe bo wydaje mi sie ze producent magnetyzera zle polecil montowac,
a pytam konkretnie:
- na ktory przewod paliwa zalozyc w moim silniku

: ndz sty 08, 2006 21:56
autor: Bart
I uważasz,że magnetyzery coś dają ? Ja też o nich dużo czytałem i moim zdaniem to strata kasy !

: ndz sty 08, 2006 22:18
autor: dzikusek99
A ja jestem ciekaw jakie osiagniesz wyniki. Tylkoz szczerze sie z nami podziel czy warto cos takiego kupowac

: ndz sty 08, 2006 22:24
autor: Tomasz Żaguń
Kiedyś czytałem i dowodzili specjaliści niezależni że dają do 20 % oszczędności nawet ale jak są zamontowane na przewód paliwowy ,przewód powietrzny i na obieg wodny czyli trz.bynajmniej jak na paliwowy to musi być zamontowany jak najbliżej gażnika czy listwy od wtrysku i to zasilania nie powrotu.

: pn sty 09, 2006 00:28
autor: wara99
zakladasz magnetyzery na przewód doprowadzający paliwo czyli strzalka w kierunku wrysku , jezeli masz 2 sztuki to 2 cm jeden od drugiego

: pn sty 09, 2006 01:41
autor: Bondas
a ten wodny gdzie

: pn sty 09, 2006 09:27
autor: vw1
ale dobrze zamontowalem czy nie ?
zalozylem na drugi przewod tak jak nakazal producent magnetyzera
zerknijcie na zdjecie i na strzalki na przewodach jakie mam

: pn sty 09, 2006 10:24
autor: Tomasz Żaguń
po jaką cholere paliw które wraca do baku ma być poddane działaniu magnetyzera.Muszą być założone na zasilaniu przed wejściem do cylindrów paliwo musi być czyli cząsteczki uporządkowane tak pisali. Bondas poszukam tej broszurki i zobaczę.

: pn sty 09, 2006 15:56
autor: fibolek
Panowie jak ktoś chce to niech zakłada auta to napewno nie popsuje.A podzielić uwagami się może(tylko obiektywnie proszę).

: pn sty 09, 2006 22:41
autor: MrSalieri
Po co mu piszecie ze magnetyzery to czy tamto... Nie pyta sie o opinie o nich tylko gdzie go ma zalozyc...

: pn sty 09, 2006 23:01
autor: Kosior
Magnetyzer w miare możliwości jak najdalej części metalowych(przewodzących).A mimo uwag widze że kolega ma allergowskie za przeproszeniem kupa za 60złociszy. Jeśli chcecie aby sobie autka nie namagnesować neodymem to musicie wydać około 300Zł

: pn sty 09, 2006 23:08
autor: metju
MrSalieri pisze:Po co mu piszecie ze magnetyzery to czy tamto... Nie pyta sie o opinie o nich tylko gdzie go ma zalozyc...
Otóż to. Wyraźnie zwrócił się z prośbą o pomoc w zamontowaniu, a nie o opinie.