bujanie..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

bujanie..

Post autor: MARLUK » pn kwie 26, 2010 19:45

Witam ostatnio miałem porównanie, bo jechałem golfem II z tym ze silnik 1,6

chodzil ladnie , wybierał calkiem przyzwoicie ( bylo to na trasie gdzie lekkie koleiny wiadomo.. )

potem przesiadlem sie do mojego i kurka jak na byka ...;))

od zakupu co do zawieszenia wymienialem tylne amorki kayaby i wszystko

prosze o rady

pozdrawiam



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » pn kwie 26, 2010 20:43

Moze tez byc ze sprezyny do wymiany. Mialem tak u siebie jak zawieszka byla wywalona bujalo na wszystkie strony i ciezko sie go prowadzilo. Teraz jest nowka zawieszka z tym ze gwint i jest ok niewielkie nierownosci wybiera lepiej niz stare


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn kwie 26, 2010 21:05

MARLUK, napewno powinieneś sprawdzić amorki bo już pewnie po nich. Naciskasz przód/tył i jak po puszczeniu będzie się nadal bujał to amory wek :) A jeśli chodzi o sprężyny to wiadomo że tez mają swoją wytrzymałość i jeśli auto już swoje przejechało robia się mniej sprężyste przez co stają się miekkie... może zamotałem trochę ale myślę że da się zrozumieć...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn kwie 26, 2010 21:21

Stabilizator by ci pomógł .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pn kwie 26, 2010 21:28

sprawdze przody .. bo tyl nowy

a orientraacyjna cena sprezyn ?zakladajac ze to one

i ps stabilizator - rozpórka - prosze mi wytlumaczyc , moze jakis link ? :))

dzieki !



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 26, 2010 21:29

koledzy.. najwięcej buja przy wywalonych tulejach tylnej belki.

Ja teraz w sobotę wymieniłem u siebie i jest całkiem inna jazda - cicho, miękko, auto się dobrze prowadzi, a przy wywalonych tulejach to dudnienie zawiechy, prowadzanie auta na lewo i prawo, buja i podczas jazdy po dziurach nawalanie od dołu jakby ktoś młotkiem tłukł.

[ Dodano: 26 Kwi 2010 21:31 ]
przy silnikach 1.3 nie było stabilizatorów z przodu, dopiero od 1.6 sie zaczynały. Nie było potrzeby montowania stabilizatora przy tak lekkim silniku - ja też go nie mam.


Obrazek
Obrazek

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pn kwie 26, 2010 21:31

niech prezesik sie rozpisze :))

ile zaplacilem za calosc - czesc robote ??



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 26, 2010 21:35

za tuleje zapłaciłem 50 zł (komplet po znajomości firmy RUVILLE). Przekładka samemu przez cały dzień na spokojnie.

Nawet fotoporadę zapodałem:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325568


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn kwie 26, 2010 21:36

prezesik25 pisze:[ Dodano: 26 Kwi 2010 21:31 ]
przy silnikach 1.3 nie było stabilizatorów z przodu, dopiero od 1.6 się zaczynały. Nie było potrzeby montowania stabilizatora przy tak lekkim silniku - ja też go nie mam.
Zgadza się że nie ma , ale to nie znaczy że nie pomoże o ile pozostałe elementy zawiasu są sprawne . Jeżdżę tym co widać ,kolega miał 1,3 z tego samego roku,zawiasy w obu sprawne.1,3 w zakrętach niepewnie się zachowywało a mój normalnie.Trafił mu się stabilizator na złomie za grosze,wymienił gumki,założył i auto całkiem inaczej się prowadziło.
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 21:46 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 26, 2010 21:42

nie problem jest założyć stabilizator. Otwory w wahaczu są, wystarczy tylko załatwić obejmy które trzymają stabilizator przy podłodze + komplet gum.


Obrazek
Obrazek

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pn kwie 26, 2010 21:50

ja tu sie obawiam ze u mnie bedzie trzeba wymienic u tulej tylnej belki i stabilizator wstawic i dodatkowo sprezyny..

bo nie ma jakiby oczywistej 1 rzeczy ktory by powiedizala co sie dzieje ze tak buja ?



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 26, 2010 21:57

MARLUK pisze:1 rzeczy ktory by powiedizala co sie dzieje ze tak buja ?
jest - wywalone tuleje w tylnej belce.
Zrób pierw tylko to. Za tuleje zapłacisz ok. 60 zł + robocizna u mechanika max 100 zł (2h) i wtedy zobaczysz jak się auto za drodze zachowuje. Napewno nie będzie gorzej a tylko lepiej.
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 21:58 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pn kwie 26, 2010 22:01

bo ja mowie , nawet na "piajnych policjantach"...

maly osiedlowy spowalniacz tez potrafi rozbujac auto... zamiast twardo jakby wejsc i wybrac , wolno jadac autem telepie ....



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 26, 2010 22:04

to sprawdź jeszcze czy masz dobrze dokręcone wszystkie koła oraz czy nie masz "jaja" na którejś z opon, albo luzu na łożyskach kół.
Oprócz tulei tylnej belki możesz wyremontować sobie przednie zawieszenie, wymienić wszystkie tuleje. Były kiedyś już wymieniane?
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 22:04 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości