Strona 1 z 1

silnik GX- moduł czy cewka??

: ndz sty 08, 2006 15:13
autor: Ezi
Mam problem. Brat kupił golfa II z silnikiem GX (1.8 ) brakuje w nim kilku części. brakuje też jednego kabla w kopułce i teraz nie wiem czy brakuje modułu zapłonowego czy cewki?? To silnik na wtrysku 1-punktowym (tak wyczytałem w opisie) więc chyba brakuje modułu bo cewka to raczej przy gaźnikach. Nie wiem też jak odpowiednio dopasować moduł-czy są jakieś oznaczenia??

: ndz sty 08, 2006 16:24
autor: *Grzesiek*
Najlepiej kupić komplet kabli NGK i wtedy nie będzie problemu.

Co do modułu.... Idziesz do sklepu, mówisz jakie auto, rocznik itp. i oni Ci już dopasują bez problemu ;) Ewentualnie zamówią ;)

: ndz sty 08, 2006 19:53
autor: evolution
hej GX jest na k-jetronic, wiec jest to mechaniczny wtrysk wielopunktowy (wtrysk ciagły paliwa) i ma cewke zaplonowa i teraz tak aparat zaplonowy jest z regulatorami wyprzedzenia zapłonu zarówno odsrodkowym jak i podcisnieniowym. i pracuje w zestawie z modulem zaplonowym umieszczonym przy silniku wycieraczek a on z kolei z cewka zaplonowa w komorze silnika. ponadto z modulu bedzie szedl sygnal do sterownika wtrysku. to tak w skrócie.