Strona 1 z 1

17 do mk3?? 94r

: ndz sty 08, 2006 12:51
autor: bogus_z
czy wejda mi 17" felgi do mk3?? czy jak bede skrecal to nie beda obcieraly?? co musze jeszcze zakupic do nich dodatkowo??pzdr

: ndz sty 08, 2006 12:59
autor: Tomasz Żaguń
Zapewne da sie wsadzic ale po 1 będziesz jeżdzł jak na wozie drabiniastym, po2 wywali Ci zawieszenie ,po3 zacznie Ci dużo palić a po 4 niebędziesz miał czasu popatrzeć na laski bo będziesz wytrzeszczał oczy :shock: wypatrując dziur w asfalcie same minusy a plus to będzie zajebiście wyglądał. :grin:

: ndz sty 08, 2006 13:20
autor: MECENAS
Tomasz Żaguń pisze:Zapewne da sie wsadzic ale po 1 będziesz jeżdzł jak na wozie drabiniastym, po2 wywali Ci zawieszenie ,po3 zacznie Ci dużo palić a po 4 niebędziesz miał czasu popatrzeć na laski bo będziesz wytrzeszczał oczy wypatrując dziur w asfalcie same minusy a plus to będzie zajebiście wyglądał.
Zgadzam się w 100%. chyba jedyny plus to zarąbisty wygląd. :grin:

: ndz sty 08, 2006 13:24
autor: Bondas
Witam

fela 17 cali zwykle ma z 9 cali szeroksci i przy standardowym ET bedzie opona tarla o makpersona wiec konieczne beda dystanse i przerobienie blotnikow zeby nie tarlo o ranty

i niestety na takich oponkach trzeba dobrze geometrie dobrac bo standardowa bedzie zla
a i tak bedzie strasznie latal po koleinach bo juz na szerokosci 205 lata a tu beda jeszcze wieksze




pozdrawiam

patrz na ET !!

: ndz sty 08, 2006 13:25
autor: Razal
Najważniejsze w tym temacie jest ET - jeśli będzie poniżęj 35 [mm] moe ocierać już nawet w 16". WIEM że przy felgach 7,5J ET35 16" i oponach 205/45 w MkIII nic nie ma prawa ocierać, ale jeśli ET będzie 25-30 to na bank oponki będą tarły. Co do 17" to mam mieszane uczucia jeśli chodzi o MkIII - nie badzo się nadają moim zdaniem - chyba że więcej stoi jak jeździ - Jeśli chcesz pogodzić w sposób ekstremalny komfort i wygląd to moim zdaniem MAX 16" :hmm:

Jeśli się zdecydujesz to musisz zakupić odpowiednie śruby - śeśli są to felgi przewidziane do VW to śruby zawsze będą miały czaszę kulistą o wymiarze 25,6 [mm] natomiast ważna jest przedewszystkim długość śrub - prawie nigdy nie pasują śruby z felg stalowych ze względu na głębokość piasty, która w przypadku alusów jest większa prawie zawsze :)

Pamiętaj że koła muszą byś dokręcone na conajmniej 7 zwojów !! Jeśli teraz masz stalowe czy aluminiowe felgi - zdejmij jedną szt. włóż śrubę normalnie i zobacz ile długości gwintu wystaje z drugiej strony - potem tą samą śrubę włóż do nowej felgi zmierz i o tyle ile będzie krótsza o tyle musisz kupić dłuższe śruby do nowych felg - TO JEST NAJWAŻNIEJSZE - TO TWOJE I INNYCH BEZPIECZEŃSTWO !!!

pozdrooo :pub: