Przekaźnik 792-1B-C1 12VCD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Przekaźnik 792-1B-C1 12VCD

Post autor: DejaVu » ndz kwie 25, 2010 18:46

Witam! chodzi mi o w/w przekaźnik -nie znam poprawnej nazwy więc spisałem co na nim pisze-ma 4zaciski: 85,77a,86,30 jest on od alarmu Langeford który dzisiaj ''wyciąłem '' miałem z nim tylko problemy :grrr: wywaliłem centralkę i kable-został tylko ten przekaźnik-odcina on chyba rozrusznik-nie można uruchomić auta,nie pali się lampka świec żarowych.Kable idą głęboko pod deskę rozdzielczą,więc za dużo roboty aby sprawdzić dokładnie gdzie idą.Reasumując - z tym przekaźnikiem auto pali,po wypięciu go z kostki nie.Chciałbym więc jakoś go obejść/zewrzeć tylko nie wiem które kable?Boję się że kiedyś ten przekaźnik padnie i nie będę mieć przy sobie zapasowego.
Potrzebuję również schematu elektryki golfa IV 1.9SDI 99r.chodzi mi dokładnie o kolory kabli pod kierunki i awaryjne gdyż odciąłem kable od centralki alarmu i je pozostawiłem zaizolowane-awaryjne i kierunki działają.Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. :okej:



zebra2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:54
Lokalizacja: EPJ

Post autor: zebra2008 » ndz kwie 25, 2010 18:59

powinien byc schemacik na przekazniku
albo miernikiem sprawdz ktore styki sie zwieraja po podaniu 12v



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz kwie 25, 2010 19:25

85 i 86 to będzie zasilanie przekaźnika, 30 i 77a zamykany obwód, czyli te dwa przewody powinieneś złączyć ale dla pewności sprawdź miernikiem.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Post autor: DejaVu » ndz kwie 25, 2010 19:28

Jak będę miał wolną chwilę to sprawdzę-na razie wielkie dzięki :pub: jak by ktoś miał schemat elektryki to poproszę. :bigok:



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz kwie 25, 2010 20:17

sory za jakość ale tylko fonem szło zrobić bo aparat odbija lampą światło.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 20:33 przez wielblad2, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Post autor: DejaVu » pn kwie 26, 2010 05:12

Dzięki za zdjęcia-choć mało na nich widać :blush: muszę sobie kupić taką książkę! Może mógłbyś za pomocą Paint wykonać dla mnie rysunek kierunków i awaryjnych? [-o<
I jeszcze mam takie pytanie-co to za przekaźnik lub taka kostka która jest pod osłoną gdzie jest wajcha od otwierania przedniej klapy?? Czy to nie jest coś od kierunków-jak dla mnie to głupie umiejscowienie,mogli to dać gdzieś pod kierownicą z innymi przekaźnikami.

[ Dodano: 09 Maj 2010 12:49 ]
Dziś dobrałem się znowu do tego przekaźnika i go wymontowałem :hmm: Jak pisałem wyżej ma on styki 85,86,30,87a - i to jest chyba jakaś chińszczyzna (ONG Chuan) były tam dwa przewody w kolorze czarnym które dostawały napięcie po przekręceniu stacyjki-świeciła się kontrolka świec żarowych.Po odłączeniu przekaźnika-nie świeciła kontrolka i silnik nie odpalał-nie wiem czy to odłączało rozrusznik czy podgrzewanie świec.Przewody zwarłem na krótko , zaizolowałem i silnik normalnie odpala.Były jeszcze dwa cienkie przewody w kol.żółtym i zielonym które szły do centralki alarmu i były one razem złączone w kostce i wstawiony opornik.
Mam takie pytanie , czy takie zaizolowanie kabli na krótko niczemu nie zaszkodzi? czy lepiej było to zlutować itd.? Z drugiej strony pomyślałem czy nie można by było zamontować w te kable jakiegoś ukrytego przełącznika , którym unieruchamiało by się auto na ''dłuższym'' postoju?-dla złodzieja pewnie to nie problem , ale zawsze jakieś utrudnienie.
I jakie przewody(kolor) idą pod świece,rozrusznik, czy stacyjkę? tak żebym mógł się zorientować od czego są te czarne przewody? Wprawdzie kupiłem sobie książkę Volkswagen Golf IV i Bora-ale nie rozumiem zawartej w niej instalacji. :blush:


Seat Mii 1.O CHYA

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości