Strona 1 z 2

brak iskry

: ndz kwie 25, 2010 18:41
autor: adam11
samochód golf 3 1,8 90km wielopunkt nie odpala. pompa paliwa pracuje cewka zapłonowa jest dobra wymienione zostały kable WN kopułka palec. i dalej nie pali. co to może być??

: ndz kwie 25, 2010 18:43
autor: balon
prawdo podobnie czujnik halla

: pn kwie 26, 2010 20:21
autor: adam11
wyjąłem dziś aparat zapłonowy żeby wymienić czujnik halla. nie mogę wybić tego sworznia co trzyma zębatkę ale to mniejsza z tym jutro jakoś wybije. mam takie pytanie czy na aparacie może być trochę luz na tej ośce tzn czy może się rosząc troszeczkę w gore i w dól czy musi być nieruchomo???? u mnie w jednym sklepie za czujnik Halla boscha trzeba zapłacić 130zł a w innym 80zł to jest różnica.

: pn kwie 26, 2010 20:25
autor: balon
codzi ci pewnie o ta oske co siedzi na niej palec rozdzielacza,raczej nie powinien sie ruszac.

: pn kwie 26, 2010 20:36
autor: adam11
tak dokładnie o tą ośkę. no a u mnie się trochę rusza i zębatka tez. i nie wiem teraz czy nie kopic całego aparatu?? czy ten luz nie wygryzie znowu czujnika??

: pn kwie 26, 2010 20:49
autor: balon
na to pytanie ci nie odpowiem, wyciagniesz czyjnik zobaczysz co z nim jest. a napewno za cene czujnika kupil bys aparat zaplonowy.

: pn kwie 26, 2010 20:53
autor: adam11
no czujnik 80zł to aparat nie wiem koło 150-200zł??

: pn kwie 26, 2010 21:00
autor: w00dnik
ja zaplacilem za caly aparat zaplonowy z czujnikiem 80zl i smiga do dzisiaj :D jak chcesz to mam swoj ori aparat zaplonowy z czujnikiem halla z mojego mk3 1,6 ktory jest 100% sprawny

: pn kwie 26, 2010 21:01
autor: balon
mysle ze w 150 bys sie zmiescil

: pn kwie 26, 2010 21:06
autor: Paweł Marek
Luz góra dół niewielki jest normalny, na boki niema prawa się ruszać

: wt kwie 27, 2010 19:06
autor: adam11
kurde chłopaki juz normalnie nie-wiem co robić. wymieniłem czujnik halla i dalej nie ma iskry. cewka jest ok palec kopułka nowa. a może cos przestawiłem jak zmieniałem czujnik?? zrobiłem sobie znak na obudowie silnika i na aparacie. ale nie zaznaczyłem jak był ustawiony palec. czy może być do ustawienia zapłon teraz?? jak go ostawić??

: wt kwie 27, 2010 21:29
autor: Paweł Marek
znak na kółku wałka rozrządu (ten od zewnątrz) u góry, znak OT na kole zamachowym widoczny w okienku. W dziurze po aparacie występ od napędy pompy skierowany w stronę śróby mocującej aparat. Teraz wkładasz aparat tak żeby palec pokrywał się ze znaczkiem na aparacie i był skierowany w stronę silnika i lekko w stronę kierowcy, dokładne ustawienie lampą zapłonową, tylko nie wiem czy twój silniczek niema czujnika wału krobowego? Nie napisałeś typu silnika . ADD?

: śr kwie 28, 2010 19:23
autor: adam11
tak to jest ADD. a już odpaliłem przyczyna okazała sie kostka stacyjki i troche kasy na marne poszło. no ale trudno. ale mam jeszcze jedno pytanie. teraz jak odpalam to musze z gazem odpalac i silnik nietrzyma obrotow. tzn jak zapale na ciepłym silniku to bbroty sa w miare ok moze troche niskie ale jak sie przejade i zatrzymam to obroty stoja na 3tys. co to silnik krokowy??

: śr kwie 28, 2010 19:53
autor: Paweł Marek
proponuję zacząć od kontroli ustawienia zapłonu lampa stroboskopową. A co do krokowca, moze fotki daj, chyba tam jest taki jak w innych Digifantach, to wyjmij mu wtyczkę, silnik powinien zgasnąć albo ledwo chodzić na niskich obrotach, jeśli sie tak nie dzieje szukaj nieszczelności w dolocie i sprawdź czy przepustnica się swobodnie zamyka a nie jest podtrzymywana np przez za krótka linkę gazu.