Strona 1 z 2

zegary

: sob sty 07, 2006 23:39
autor: juniorwwa
Siemka mam problem zmieniałem podświetlenie cyferblatu w instrukcjach znalazłem opisy etc. koleś napisał że trzeba ściągnąć wskazówki aby dostać sie do cyfrowych wyświetlaczy i tak wła śnie zrobiłem ....okazało się że nie ma takiej potrzeby wszystko schodzi ze wskazówkami ale wracając do meritum predkościomierz ustawiłem z cyfrowego ale nie wiem jak ustawić prędkościomierz ..wydaje mi się że oszukuje w mk,II jest taki punkt do ustawiania a moim mk,III tego niema dzięki za porade pozdrawiam<piwo>
:kufel:

: ndz sty 08, 2006 00:08
autor: Tomasz Żaguń
Pozostaje Ci popatrzeć u innego.

: ndz sty 08, 2006 03:12
autor: Bondas
witam
wez kolege niech jedzie za toba drugim autem i tel komorkowy i sprawdzicie czy oszukuje i ile wtedy korekta i znowu proba :) zaloz licznik prowizorycznie bez szyby to bedziesz mogl ustawiac na biezaco :)

pozdrawiam

: ndz sty 08, 2006 12:54
autor: juniorwwa
ok chyba nic innego mi nie pozostało..........albo ..załapać się na radarek.. i wtedy będzie dokładnie :balwan:

: ndz sty 08, 2006 13:35
autor: Bondas
no wtedy tak i bedziesz mial rachunek za pomiar i pomoc w twoim klopocie :)

: ndz sty 08, 2006 22:30
autor: juniorwwa
a nie ma takiej opcji jak w mkII tam na cyferblacie jest taka biała mała kreseczka ...a w mkIII nie ma wydaja mi się jak patrze na obroty to oszukuje no około 20 km a może po obrotach na danym biegu można to jakos ustawiś np. III bieg 2500obrotów i prędkoś..a może niech ktoś sprawdzi i mi napisze 1,6 benzyna 93r wersja europe

: ndz sty 08, 2006 22:37
autor: Tomasz Żaguń
Ale to Ci chyba za wiele nie da bo i tak w spoczynku musisz ustawić więc zerżnij z drugiego nawet z komisu podpatrz

: pn sty 09, 2006 00:37
autor: juniorwwa
tak ale ja mam takie podpórki na wskazówke....więc jak bede wiedział na jaki biegu jakie obroty i prędkość będe miał opcje sobie to jakoś wyregulować...

: pn sty 09, 2006 00:49
autor: Tomasz Żaguń
No to musi sie opierac o podpórkę i wszystko inaczej niemoże byc a oszukuje Ci bo może coś w środku pomieszałeś

: pn sty 09, 2006 09:42
autor: Rydzu
Możesz też spróbować zastosować taka metodę: wskazówka prędkościomierza i obrotomierza wychyla się maksymalnie do położenia 180 stopni (dokładnie w dół) w tym położeniu wskazówka powinna znaleźć się przy zakładaniu, jak ją puścisz to wróci do poożenia startowego i oprze się na słupku. Ja tak robiłem juz w kilku licznikach z MK III i działą. Zresztą sprawdziąłem jak wymontowałem oryginalny licznik i tak włąśnie było, potem to tylko kwestia ustawienie tego jak było na początku

: pn sty 09, 2006 17:17
autor: juniorwwa
Tomasz Żaguń pisze:No to musi sie opierac o podpórkę i wszystko inaczej niemoże byc a oszukuje Ci bo może coś w środku pomieszałeś
No tak ale nie wziołes pod uwage że mój licznik zaczyna się od 20km/h pozdrawiam

: pn sty 09, 2006 20:39
autor: Tomasz Żaguń
No tak ale w takim razie po co one są te podpórki???

: pn sty 09, 2006 21:14
autor: juniorwwa
Tomasz Żaguń pisze:No tak ale w takim razie po co one są te podpórki???
Pewnie po to aby wskazówka opierała sie na tej podpórce i żeby nie był silniczek obciążony bo po pewnym czasie by się coś w nim po....ało pozdrawiam

: pn sty 09, 2006 21:21
autor: Tomasz Żaguń
No a ja myślę że po to aby międzyinnymi wsazówka się skalowała.Pozdrawiam