Witam,
Przedwczoraj wracajac z dlugiej trasy - pod koniec widze, ze zarzy sie lekko kontrolka od akumulatora i wogole deska rozdzielcza jakos tak slabo podswietlona. Pstryknalem swiatlami (mam przekazniki zamontowane i swiatla bezposrednia ida z aku) i przestalo sie zarzyc. Dojechalem do domu.
Nastepnego dnia odpalil bez problemu 2 razy - dojezdzajac pod dom widze, ze znowu sie zarzy kontrolka od aku. Dojezdzajac do domu jechalem juz bez swiatel - bo jak wlaczalem swiatla to predkosciomierz nie dzial.
Pod domem po zgaszeniu - juz nie odpalil. Po przekreceniu kluczyka - cwierc obrotu silnika i kontrolki gasna i cisza.
Potem zszedlem z jakims miernikiem i aku ma 12.5V, wyciagnalem panel z bezpiecznikami spod kierownicy - podociskalem przekazniki, bezpieczniki i odpalil bez problemu. Ladowanie tym miernikiem pokazalo 14.4V. Problem jakby zniknal.
Silnik znowu odpalil 2x bez problemu. Kontrolka troche zarzyla sie ale potem przestala - ale pod koniec drogi to juz byla jazda ... jechalem na wylaczonych swiatlach. Przy naciskaniu hamulca (swiatla !) to byla dyskoteka przekaznikow pod deska.
I co tu teraz moze byc ? Kostka stacyjki ?
Problemy - czy to kostka stacyjki ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy - czy to kostka stacyjki ?
--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
Jak to najprosciej sprawdzic ? Jak napiecie na akumulatorze jest wyzsze gdy silnik pracuje (okolo 14.4V) ? Normalnie jak silnik zgaszony to jest 12.5VPrzemo440 pisze:po pierwsze to sprawdz czyalternator ładuje, bo wygląda jakby się konczyłPelos pisze:I co tu teraz moze byc ? Kostka stacyjki ?
Dodam jeszcze, ze wczoraj zarzyly mi sie kontrolki od poduch i ABS-u.
Dzisiaj probowalem cos znalezc, ale samochod odpalal bez problemu... Nic sie nie dzialo.
[ Dodano: 26 Kwi 2010 19:32 ]
Plecionki sa OK. Ale wyszlo cos takiego - silnik pochodzil kilkananscie minut i napiecie na alternatorze spada do 10V. Czyli alternator do naprawy ?Rafał 21 pisze:Pelos, musisz sprawdzić masę taka plecionka najczęściej do skrzyni biegów przykręcona No i sprawdzić mocowania przewodów na altkuI co tu teraz moze byc
--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości