Strona 1 z 1
Obroty golf 1.9TD AAZ
: sob sty 07, 2006 21:43
autor: Igor1
Mam golfa AAZ TD z 95r. Po nocnym postoju na dworze o temp. ok 0 st obroty mam 990 po 5 km jazdy sapadaja do 950 i tak trzymaja. ale ja samochod jest w garazu gdzie temp. jest 18 st to po odpaleniu mam 930 i tak trzyma ale jak na dworze zimno wejdzie na 950-tak ma byc?
: sob sty 07, 2006 23:10
autor: dzikusek99
Spoko obroty w normie. Ja mam 880-930
: ndz sty 08, 2006 03:53
autor: Bondas
zimne powietrze wieksze upakowanie tlenu wiecej mieszanki mocniejsze wybuchy obroty wieksze
: ndz sty 08, 2006 04:30
autor: Krzylu
hahahaha dobra teoria
jak jest zimny poprostu ssanie mu sie wlacza i wtedy ma wyzsze obroty zeby sie rozgrzal silnik szybciej jak sie juz rozgrzeje spadaja do normy czyli 950
ot cala filozofia
: ndz sty 08, 2006 16:08
autor: zaprzal
Doklanie, wszystko w normie, a wachania 930 a 990 obrotow to i tak malutka roznica
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: ndz sty 08, 2006 16:48
autor: stonalodz
Krzylu pisze:hahahaha dobra teoria
nie tylko dobra.. ale i prawdziwa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(po to są intercoolery)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: ndz sty 08, 2006 17:06
autor: Arcturus
Masz automatyczne wyprzedzenie kąta zapłonu i dlatego na zimnym silniku sa wyzsze obroty!! Ja w swoim AAZ mam ten patent ale realizowany jeszcze recznie i jak to włacze to obroty wzrastaja o jakies 50RPM a jak wyłącze to spadaja i jest OK! U Ciebie tez wszystko gra!
Bondas pisze:zimne powietrze wieksze upakowanie tlenu wiecej mieszanki mocniejsze wybuchy obroty wieksze
Teoria sama w sobie słusznabo na tej zasadzie dziala InterCooler ale w tym wypadku nie ma zastosowania
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)