Strona 1 z 2
Problem z immo po konwersji na ABF
: pt kwie 23, 2010 21:10
autor: czajaa22
Problem jest następujący. Po konwersji mk2 z 1.6 na silnik abf z ibizy wraz z ecu i calą elektryka wystąpił problem z immo. Silnik zablokowany przez immo. Licznik jest z golfa mk3 ibiza była z 98 roku ale ma inne okablowanie niz mk3 abf. Czy i jak trzeba dopasować immo do ecu jak to obejść? Normalnie jeśli konwersja byłby zrobiona z mk3 nie ma problemu ale to była ibiza i wygląda na to że ma nowsze okablowanie. Czy w ibi immo jest już w liczniku?
: pt kwie 23, 2010 21:24
autor: spawacz
Immo w sterowniku, kluczyk z tej ibizy i stacyjka bedzie potrzebna.
: pt kwie 23, 2010 21:32
autor: czajaa22
A nie można przeprogramować immo albo dodać do ecu jakoś. Sterownik immo jest tez z mk3.
: pt kwie 23, 2010 21:38
autor: norek111
czajaa22 pisze:Czy w ibi immo jest już w liczniku?
NIE
: pt kwie 23, 2010 21:53
autor: czajaa22
to w czym tkwi problem? Stacyjke trzeba od tej ibi i kluczyk nie można jakoś zaprogramować immo do tego immo co jest z mk3?
[ Dodano: 23 Kwi 2010 22:08 ]
To nie rozumiem czym się różni instalacja mk3 z sinikiem abf od ibizy abf?
: pt kwie 23, 2010 22:43
autor: Lipek81
Musisz mieć immo z ibizy (wraz z cewką na stacyjkę), kluczyk z tej ibizy i nie jestem pewien, ale ECU też musi być chyba do kompletu. Pogadaj z użytkownikiem greg - on w tym jest obcykany.
: pt kwie 23, 2010 22:56
autor: czajaa22
Grega ciężko złapać. Podejrzewałem że komplet musi być czyli z ibi ecu cewka stacyjka i immo oraz kluczyki. Tylko że nie ma a licznik i immo są z mk3 nie z ibi. Może trzeba dodać te immo z mk3 do sterownika silnika z ibi? Tylko jak to zrobić. Jak zczytać kod sterownika oraz immo. Trochę się porobiło w mk4 nie było by tyle problemów bo immo jest w liczniku a tutaj osobno.
: sob kwie 24, 2010 00:44
autor: spawacz
Jest patent na usuniecie Immo z sterownika , ale to musisz gadac chyba z Markiem-74/GTO/Borys ktorens z nich z tego co pamietam sciagal to jakos.
: sob kwie 24, 2010 00:46
autor: Lipek81
immo musi grać z pestką w kluczyku po prostu i chyba też z ECU - ale tego nie jestem pewien. Cewka na stacyjkę - obojętnie skąd - one są takie same.
: sob kwie 24, 2010 10:10
autor: czajaa22
hmmm pastylka gra na bank bo immo i klucze są z mk3 jak i stacyjka zresztą. Może zrobić po prostu adaptacje immo do ecu w kanale 00 tylko nie wiem dokładnie jak to się robi. Wiem że immo w mk3 jest typy immo1 a w ibi z 98 czy już może być immo2 bo wtedy to już inna sprawa i nie dopasuje tego chyba.
[ Dodano: 24 Kwi 2010 19:08 ]
No dobra. Są dwa błędy w immo 1176 1177 wszystkie związane z kluczem czyli pastylka pewnie nie pasuje i trzeba zakodować jeszcze raz ale próbowałem się połączyć vag tacho lecz nie ma zasilania nie wiem o co chodzi na starszych autach mi nie działa w mk4 audi a3 normalnie w polo mk3 passat nie działa interfejs o co chodzi?
: sob kwie 24, 2010 21:24
autor: norek111
czajaa22, vag-tacho na zablokowanym immo nie dopisze transponderów bez pinu puszki ani nie odczyta pinu
[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:28 ]
masz połączenie z sterownikiem silnika VAGiem ?
: sob kwie 24, 2010 21:51
autor: czajaa22
norek111 pisze:czajaa22, vag-tacho na zablokowanym immo nie dopisze transponderów bez pinu puszki ani nie odczyta pinu
[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:28 ]
masz połączenie z sterownikiem silnika VAGiem ?
Tak mam połączenie ze sterownikiem silnika błąd tylko jeden engine blocked by immo... ale to z tego powodu ze pastylka jest nie ta i nie pasuje do immo. Silnik ecu immo i cewka są z ibizy jak się okazało tylko pastylka nie, ja tak sadze bo koleś mówił ze na tym jeździł ale ja mu nie wierze bo kluczyk był z 2002 a ibi z 98 coś ściemnia bo to nawet inny tym transpondera, więc chciałem się połączyć z immo vag tacho ale mi w ogóle nie działa vag tacho na tych starszych autach nie ma zasilania. Na mk4 audi chodzi. Nie wiem o co tu chodzi z tym kablem może kupie drugi.
: sob kwie 24, 2010 23:16
autor: spawacz
Chlopie czy ty przyjmujesz do wiadomosci ze te kluczyki sa nieprogramowalne, jedynie tak jak norek napsial ze mozesz dodac kody, ale na zablokanym nie pojdzie to, wiec tylko 2 rzeczy usunac mechanicznie immo, lub szukac ECU z ABFa bez immo. jak by to byl nowszy immo2 to bys sobie kluczyk zaprogramowal do ECu ale tu dupka zbita..
: sob kwie 24, 2010 23:49
autor: norek111
czajaa22, musisz wyciągnąć pin immo z puszki i dopisać kluczyk inaczej lipa (za 100 u klucznika kod dostaniesz)