Problem z immo po konwersji na ABF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Problem z immo po konwersji na ABF
Problem jest następujący. Po konwersji mk2 z 1.6 na silnik abf z ibizy wraz z ecu i calą elektryka wystąpił problem z immo. Silnik zablokowany przez immo. Licznik jest z golfa mk3 ibiza była z 98 roku ale ma inne okablowanie niz mk3 abf. Czy i jak trzeba dopasować immo do ecu jak to obejść? Normalnie jeśli konwersja byłby zrobiona z mk3 nie ma problemu ale to była ibiza i wygląda na to że ma nowsze okablowanie. Czy w ibi immo jest już w liczniku?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
to w czym tkwi problem? Stacyjke trzeba od tej ibi i kluczyk nie można jakoś zaprogramować immo do tego immo co jest z mk3?
[ Dodano: 23 Kwi 2010 22:08 ]
To nie rozumiem czym się różni instalacja mk3 z sinikiem abf od ibizy abf?
[ Dodano: 23 Kwi 2010 22:08 ]
To nie rozumiem czym się różni instalacja mk3 z sinikiem abf od ibizy abf?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Musisz mieć immo z ibizy (wraz z cewką na stacyjkę), kluczyk z tej ibizy i nie jestem pewien, ale ECU też musi być chyba do kompletu. Pogadaj z użytkownikiem greg - on w tym jest obcykany.
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 22:45 przez Lipek81, łącznie zmieniany 2 razy.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Grega ciężko złapać. Podejrzewałem że komplet musi być czyli z ibi ecu cewka stacyjka i immo oraz kluczyki. Tylko że nie ma a licznik i immo są z mk3 nie z ibi. Może trzeba dodać te immo z mk3 do sterownika silnika z ibi? Tylko jak to zrobić. Jak zczytać kod sterownika oraz immo. Trochę się porobiło w mk4 nie było by tyle problemów bo immo jest w liczniku a tutaj osobno.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Jest patent na usuniecie Immo z sterownika , ale to musisz gadac chyba z Markiem-74/GTO/Borys ktorens z nich z tego co pamietam sciagal to jakos.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
immo musi grać z pestką w kluczyku po prostu i chyba też z ECU - ale tego nie jestem pewien. Cewka na stacyjkę - obojętnie skąd - one są takie same.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
hmmm pastylka gra na bank bo immo i klucze są z mk3 jak i stacyjka zresztą. Może zrobić po prostu adaptacje immo do ecu w kanale 00 tylko nie wiem dokładnie jak to się robi. Wiem że immo w mk3 jest typy immo1 a w ibi z 98 czy już może być immo2 bo wtedy to już inna sprawa i nie dopasuje tego chyba.
[ Dodano: 24 Kwi 2010 19:08 ]
No dobra. Są dwa błędy w immo 1176 1177 wszystkie związane z kluczem czyli pastylka pewnie nie pasuje i trzeba zakodować jeszcze raz ale próbowałem się połączyć vag tacho lecz nie ma zasilania nie wiem o co chodzi na starszych autach mi nie działa w mk4 audi a3 normalnie w polo mk3 passat nie działa interfejs o co chodzi?
[ Dodano: 24 Kwi 2010 19:08 ]
No dobra. Są dwa błędy w immo 1176 1177 wszystkie związane z kluczem czyli pastylka pewnie nie pasuje i trzeba zakodować jeszcze raz ale próbowałem się połączyć vag tacho lecz nie ma zasilania nie wiem o co chodzi na starszych autach mi nie działa w mk4 audi a3 normalnie w polo mk3 passat nie działa interfejs o co chodzi?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
czajaa22, vag-tacho na zablokowanym immo nie dopisze transponderów bez pinu puszki ani nie odczyta pinu
[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:28 ]
masz połączenie z sterownikiem silnika VAGiem ?
[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:28 ]
masz połączenie z sterownikiem silnika VAGiem ?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Tak mam połączenie ze sterownikiem silnika błąd tylko jeden engine blocked by immo... ale to z tego powodu ze pastylka jest nie ta i nie pasuje do immo. Silnik ecu immo i cewka są z ibizy jak się okazało tylko pastylka nie, ja tak sadze bo koleś mówił ze na tym jeździł ale ja mu nie wierze bo kluczyk był z 2002 a ibi z 98 coś ściemnia bo to nawet inny tym transpondera, więc chciałem się połączyć z immo vag tacho ale mi w ogóle nie działa vag tacho na tych starszych autach nie ma zasilania. Na mk4 audi chodzi. Nie wiem o co tu chodzi z tym kablem może kupie drugi.norek111 pisze:czajaa22, vag-tacho na zablokowanym immo nie dopisze transponderów bez pinu puszki ani nie odczyta pinu
[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:28 ]
masz połączenie z sterownikiem silnika VAGiem ?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Chlopie czy ty przyjmujesz do wiadomosci ze te kluczyki sa nieprogramowalne, jedynie tak jak norek napsial ze mozesz dodac kody, ale na zablokanym nie pojdzie to, wiec tylko 2 rzeczy usunac mechanicznie immo, lub szukac ECU z ABFa bez immo. jak by to byl nowszy immo2 to bys sobie kluczyk zaprogramowal do ECu ale tu dupka zbita..
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości