[TDi] Skrzynie automatyczne.
: pt kwie 23, 2010 14:28
Witam serdecznie jako, że jest to mój pierwszy post.
Od razu przejdę do sedna sprawy, jestem w trakcie kupowania samochodu, konkretnie wybór jeszcze nie padł ale na pewno będzie to jakiś VAG z silnikiem TDi (90/110km) oraz co najistotniejsze w automatyczną skrzynią biegów. Rocznikowo zależy co wybiorę, ale głównie chce zapytać o te zwykłe 4ro biegowe automaty, bez tiptronica oraz innych dodatków.
Jeżeli chodzi o markę i model to szukam GIV, A4, Leona, Passata, Octavie.
Jestem już zdecydowany, że będzie to automat, pytanie moje brzmi jakie przebiegi te automaty wytrzymują? Jaki przebieg wytrzymuje sprzęgło gdy współpracuje z automatem oraz czy wymagają te skrzynie jakiegoś specjalnego serwisu, pomijając wymianę oleju, czy też wymienia się w nich filtr oleju skrzyni biegów?
Jeszcze pytanie czy te zwykłe automaty mają tryb sportowy, bądź zimowy po wciśnięciu guziczka czy nic takiego nie występuje? Rozumiem, że kickdown mają wszystkie?
Od razu chce zapytać, czy turbina wytrzymują dłużej nić przy normalnej skrzyni bo mówi, że przy automacie ciężko zarżnąć silnik.
Na razie znalazłem kilka imo ciekawych ofert ale te samochody mają przebiegi 250-350k km. Nie obawiam się przebiegu mniej więcej do 270k ale nie wiem co z większymi? Tak, wiem, że jeżeli było auto odpowiedni eksploatowane to nie powinno być problemu nawet przy 350k.
Od razu przejdę do sedna sprawy, jestem w trakcie kupowania samochodu, konkretnie wybór jeszcze nie padł ale na pewno będzie to jakiś VAG z silnikiem TDi (90/110km) oraz co najistotniejsze w automatyczną skrzynią biegów. Rocznikowo zależy co wybiorę, ale głównie chce zapytać o te zwykłe 4ro biegowe automaty, bez tiptronica oraz innych dodatków.
Jeżeli chodzi o markę i model to szukam GIV, A4, Leona, Passata, Octavie.
Jestem już zdecydowany, że będzie to automat, pytanie moje brzmi jakie przebiegi te automaty wytrzymują? Jaki przebieg wytrzymuje sprzęgło gdy współpracuje z automatem oraz czy wymagają te skrzynie jakiegoś specjalnego serwisu, pomijając wymianę oleju, czy też wymienia się w nich filtr oleju skrzyni biegów?
Jeszcze pytanie czy te zwykłe automaty mają tryb sportowy, bądź zimowy po wciśnięciu guziczka czy nic takiego nie występuje? Rozumiem, że kickdown mają wszystkie?
Od razu chce zapytać, czy turbina wytrzymują dłużej nić przy normalnej skrzyni bo mówi, że przy automacie ciężko zarżnąć silnik.
Na razie znalazłem kilka imo ciekawych ofert ale te samochody mają przebiegi 250-350k km. Nie obawiam się przebiegu mniej więcej do 270k ale nie wiem co z większymi? Tak, wiem, że jeżeli było auto odpowiedni eksploatowane to nie powinno być problemu nawet przy 350k.