Kupiłem przekładnie po nr wg starej niby wszystko ok ma być tak stwierdził mechanik..
okazało sie (przynajmniej tak twierdzi) po 2 tygodniach kiedy(odstawiał tam cuda na kiju by próbować wgrac ten test do czujnika skrętu) nie dał rady ocenił sytuacje tak:
- przedkładnie jest od benzyny i nie pasuje do diesla bo ma inny promień skrętu, czyli trzeba wg niego wymienic czujnik jakis tam by dopiero dał sie wgrać ten test do esp.. prawda to?
- a drugie to, że przekładnia ma inny promien skrętu i po skręcie w lewo do oporu koło szoruje o zawieszenie błotniki .. prawda to?
bardzo proszę o odpowiedzi..
maglownica diesel a benzyna?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
maglownica diesel a benzyna?
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 10:24 przez Are_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Wątpię aczkolwiek na ESP i tego typu się nie znam więc nie odpowiem dokładnie. Moge później sprawdzić w ETKA.Are_k pisze:- przedkładnie jest od benzyny i nie pasuje do diesla bo ma inny promień skrętu, czyli trzeba wg niego wymienic czujnik jakis tam by dopiero dał sie wgrać ten test do esp.. prawda to?
Coś mi się wydaje ze mechanik nie wypośrodkował przekładni i drążków przez złożeniem do kupy. Listwa zębata maglownicy jest przesunięta. Te przesunięcie można zniwelować poprzez gwint na końcówce i samej maglownicy - przynajmniej w mk2 i mk3. Podejrzewam ze podobnie jest w mk4.Are_k pisze:- a drugie to, że przekładnia ma inny promien skrętu i po skręcie w lewo do oporu koło szoruje o zawieszenie błotniki .. prawda to?
Może stąd wynika problem z adaptacją.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości