roznice w skrzyniach mk2 mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

roznice w skrzyniach mk2 mk3

Post autor: wasiak » czw kwie 22, 2010 23:50

witam mogl by mi ktos powiedziec czym sie roznia
skrzynie w mk3 i mk2
niektore maja miejsca na srub niektore nie
jaka jest zaleznosc i jak to sie ma do siebie

dla przykladu 2 aukcje ze skrzyniami z 2e mk3

http://allegro.pl/item982049311_skrzyni ... b3_b4.html
http://allegro.pl/item994538550_skrzyni ... 0_gti.html


jedna mam wewnetrzna strone "gładka" na 2 widac wystajace nakretki
jakie sa roznice w montarzu w/w skrzyn tzn co idzie miedzy skrzynie a sprzeglo


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » czw kwie 22, 2010 23:55

A ja sie spytam o kompatybilność skrzyń w MK2 tzn czy jedna skrzynia z silnika 1.6 bedzie pasowala i do 1.3 i do 1.8 aha i druga sprawa skrzynia automatyczna w mk3 jest sterowana komputerem czy jest całkowicie hydrauliczna aha i czy podejdzie do silników w mk2.



Awatar użytkownika
NIONIO
VW- LOVE
VW- LOVE
Posty: 342
Rejestracja: pn gru 17, 2007 00:48
Lokalizacja: zielona i ładna

Post autor: NIONIO » pt kwie 23, 2010 00:06

wasiak nie wiem dokladnie oco ci chodzi ale te skrzynie co dales na wzor to jedna ma sprzenglo na linke a druga hydrauliczne. chyba ze ocos innego chodzi.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt kwie 23, 2010 11:49

Ehh ,jemu chodzi o to ze 1 maja sprzegla wciskane lozyskiem oporowym na sloneczko, a 2 maja sprzeglo odwrotne pret wciska membrame od srodka. To widac dokladnie na tych zdjeciach. Passat ma sprzeglo na hydraulice pozatym, stak dodakowe sroby.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt kwie 23, 2010 13:51

Z różnymi silnikami były montowane różne skrzynie biegów - czasem nawet do tego samego silnika były montowane różne skrzynie. Także nie patrz na to w ten sposób, że jak silnik 2E, to skrzynie mają być takie same - mogą być całkowicie inne. Jeżeli szukasz skrzyni np. do swojego auta, to sprawdź, jakie oznaczenie miała stara skrzynia i kup drugą i identycznym oznaczeniem - na 100% będzie taka sama. Silnik nie ma tutaj żadnego znaczenia, bo ta sama skrzynia mogła być montowana z różnymi silnikami.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt kwie 23, 2010 13:59

Lipek a to AEX"a podchodzi skrzynia z np 2E jak zmach zmienisz?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt kwie 23, 2010 14:55

spawacz pisze:Lipek a to AEX"a podchodzi skrzynia z np 2E jak zmach zmienisz?
- a tego nie wiem. Napisałem, to co napisałem, bo ludzie czasami nieprawidłowo podchodzą do tematu- np. na szrocie czasami ktoś się pyta, czy jest skrzynia do mkII - a facet ze szrotu zadaje tylko jedno pytanie - czy do diesla czy do benzyny i tyle - temat załatwiony - tym czasem tak na prawdę niektóre skrzynie były montowane w obu typach silników, albo np. przy benzynie mogły być skrzynie zupełnie innej konstrukcji.... Dlatego, jak ktoś chce kupić skrzynię, to nie patrzy się na silnik, tylko na typ skrzyni, jaki był wcześniej i kupuje się taką samą - chyba, że ktoś chce pokombinować z przełożeniami itp. - no to wtedy patrzymy nie tylko czy typ skrzyni jest taki sam, ale oznaczenie może być już różne, w zależności od przełożeń jakie sobie wybierzemy.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » ndz kwie 25, 2010 02:20

sorki ze tak dlugo mnie nie bylo
postaram sie jasniej przedstawic sprawe
padla skrzynia w 2eu znajomego jest
jedna jest hydrauliczna a kupil teraz na linki
chcial bym sie dowiedziec jakie sa roznice w tym co jest pomiedzy silnikiem a skrzynia
wiem juz ze sa roznice w budowie samej krzyni
ale co podpasuje z tej z hydraulicznym sprzeglem?
ewentualnie co trzeba kupic zeby wsadzic skrzynie na lince
[ tylko graty pomiedzy silnikiem a skrzynia]


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 413 gości