Witam
Swapuje licznik jak w temacie. Po podłączeniu wszystkie kontrolki świecą się prawidłowo, wskaźnik temperatury i paliwa działa dobrze.
Pierwszy problem mam z obrotomierzem, mianowicie obrotomierz faluje. Silnik stoi na 900obr a obrotomierz wacha się w zakresie 900-1400, tak podskakuje. W czym może być problem?
Drugi problem (ale nie do końca jestem jego pewien) wydaje mi się że licznik zawyża. W golfie miałem licznik na linke z indeksem 950 a teraz założyłem impulsator z mk3 (można tak?) ale to jutro sobie na radarze zmierze dokładnie ile pokazuje - może wskazówka przestawiona. Mile widziałbym tu zdjęcie jak nisko spada wskazówka prędkościomierza za słupkiem.
Pozdrawiam
Swap licznika Corrado PG --> Golf PN
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Swap licznika Corrado PG --> Golf PN
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 22:38 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 1 raz.

Te corrado jaki silnik miało ? Impulsator można z mk3 tylko nie wiem czy nie było kilka rodzaji zależnie od silnika
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 159 gości