Strona 1 z 1
Stuki, puki po wymianie poduszek amorow
: czw kwie 22, 2010 21:52
autor: RoBaL84
Witam. Nie dawno mialem wymieniane poduszki amortyzatorow oraz wszystkie tuleje w wahaczach ale nadal cos mi stukam i mam wrazenie jakby byly jakies luzy. Najbardziej odczuwalne jest to przy skreconych kolach (nawet lekko). Po wymianie poduszek chcialem ustawic geometrie ale diagnosta powiedzial ze poduchy sa chyba walniete i nie ma sensu ustawiac bo i tak sie poprzestawia. Wrocilem do mechanika i sprawdzil czy wszystko bylo skrecone - bylo. Czy to mozliwe zeby mechanicy zle zalozyli poduszki? Co to moze byc?
: czw kwie 22, 2010 22:47
autor: Progresywny
Hm... jak wymieniałem poduszki to razem z łozyskami (komplecik)... bo możliwe ze to one hałasują.
Sprawdz jeszcze czy dokręcone dobrze masz śruby mocujące wahacz przy tulei z obu stron. Bo ja dałem do mechanika na wymiane tulei... zrobil ale nie dokrecił śrub.

No szok poprostu-mechanicy ch*ja warci

: czw kwie 22, 2010 22:56
autor: Hans-Hans
A przegub ci czasem nie szczela lub ta guma osłonowa na pułosi nie oberwała się . Ja bym pojechał do inego mechanika i wyjasnił sprawe . Skoro czujesz luz to musi byc cos zle złożone lub niedokrencone. Albo jec na szarpaki skasują cie mniej niz w warsztacie za postawienie diagnozy albo i wcale .
: czw kwie 22, 2010 23:02
autor: RoBaL84
Poduszki razem z lozyskami wymienialem a co do przegubow to wiem jaki maja dzwiek wiec to nie beda one. Bede musial podjechac bo kur...icy mozna dostac. Co do mechanikow to sie nie bede wypowiadal

To sa ewidentne stuki a wyglada to jakby cos bylo zle skrecone.
: czw kwie 22, 2010 23:09
autor: Hans-Hans
VW nie scąga ci puszczałes kierat w czasie jazdy.
: czw kwie 22, 2010 23:12
autor: RoBaL84
A sciaga o tym zapomnialem, a czy to nie bedzie przez zla geometrie? Zeby jechac prosto to mam kierownice lekko skrecona w lewo.
: czw kwie 22, 2010 23:18
autor: Hans-Hans
Geometria niema nic dogadania jesli chodzi o stuki puki no chyba że łorzysko koła przedniego jest tak rozwalone że koronka trze o czujnik absu he he. a gdu zaczynasz hamowac jest stuk , a gdy zaczynasz gwałtownie pszyspieszac to tesz jest stuk.
[ Dodano: 22 Kwi 2010 23:20 ]
klocku zmieniałes
[ Dodano: 22 Kwi 2010 23:20 ]
klocki
: czw kwie 22, 2010 23:24
autor: RoBaL84
Hans-Hans, klocki i tarczw wymienialem 3 miesiace temu. Co do stukow to slychac je na nierownosciach, manewry na krzywych parkingach, itp. Podczas jazdy nie zwracam za bardzo na to uwagii bo i tak mamy dziurawe drogi
: czw kwie 22, 2010 23:31
autor: Hans-Hans
Czasem jest tak że klocki latają luzno wypadnie blaszka miendzy klockiem a kopytem skrenc kołami i sprubuj nimi poruszac . ide spac pozdro
: czw kwie 22, 2010 23:35
autor: RoBaL84
Ok sprobuje ale wydaje mi sie ze to bedzie cos z poduszkami - tylko nie wiem co
[ Dodano: 23 Kwi 2010 15:32 ]
Bylem dzisiaj u mechanika i okazalo sie ze wylal mi prawy amor a z lewej strony wykrecila sie sruba ktora przechodzi przez tuleje (lezaca) w wahaczu. Sruba wkrecona nowa teraz tylko amory do wymiany. Ale moim zdaniem to jakis zbieg okolicznosci i jak wymienie amory to cos czuje ze nadal bedzie napier.... - obym sie mylil.
: pt kwie 23, 2010 23:49
autor: Hans-Hans
NIEMYSL O CZARNYCH SCENARUSZACH .Amory z reguły wymienia się zawsze pare na osi . Czyli niedokrencili sruby bo sruby zawiasu się zawsze dopie ... żeby nie było.
: sob kwie 24, 2010 04:04
autor: RoBaL84
Hans-Hans, czyli twierdzisz ze ten wylany amor to przez mechanika?

: ndz kwie 25, 2010 22:07
autor: Hans-Hans
Wydaje mi się że to nie ma wpływu na to.