Strona 1 z 1

Wąż od turbo pod wpływem cisnienia wypada..

: czw kwie 22, 2010 18:23
autor: Progresywny
Witam, mam problem odnośnie tego węża (koncowki-mocowania go) mk4, golf iv-na pompowtryskach.
Otóż w tym metalowym kołnierzu znajdują sie 2 uchywyty... wąż wchodzi i zazębia sie o taką opaske (ci co mają ten silnik to wiedzą)... ale problem tkwi w tym że te ząbki sie wytarły i wąż w ogole sie nie trzyma ;/... ręką mogę go wsadzic i zaraz spadnie pod wpływem cisnienia.

Czy jest jakaś możliwość aby jakoś ten wąż sztywno utrzymac żeby sie trzymał? Nie chcialbym kupować tego ponieważ w aso to trochę kosztuje ;|
Już myślałem nadspawac te guzki i ładnie podszlifowac, tylko nie wiem z jakiego materiału to jest zrobione?
I jeszcze jedno czy może mi ktoś wysłać numer tej części... lub jakiś schemat?
Bardzo byl bym wdzieczny.. bo auto mi potrzebne a bez turba jakoś jezdzic sie nie da;P- i musze coś myslec swojskim sposobem to zrobic a jak nie to szukać.. niestety.
Aha i czy ten kołnierz cały dostane w ASO ? (jak na drugim obrazku)?
Obrazek

Zdjecia przykładowe. Moje mocowanie inaczej wyglada tzn. ząbki wytarte i chciałbym tak aby wygladal jak na drugim zdjeciu

: czw kwie 22, 2010 19:10
autor: Rafał 21
Bolson Tdi pisze: Czy jest jakaś możliwość aby jakoś ten wąż sztywno utrzymac żeby sie trzymał?
Bolson Tdi, owiń ten wąż taśmą samowulkanizującą i po kłopocie :grin: Najlepiej jak najszerszą http://img17.allegroimg.pl/photos/orygi ... /985017341

: czw kwie 22, 2010 20:34
autor: fructo
Witam

Mam to samo u siebie ale u mnie troszkę jeszcze tych ząbków się ostało, owinąłem taśmą teflonową i wcisnąłem na siłę. U ciebie problem jest poważniejszy bo już masz całkowicie wytarte....szukałem kiedyś tu na forum i ktoś pisał że te pierścienie są ze stali kwasoodpornej.

Jeśli dobrze widzę to jest to wąż dochodzący do klapy gaszącej więc jego numer jest taki:

1J0 145 838 T

i oring:

3C0 145 117 F

widziałem kiedyś na allegro w dobrym stanie z niewytartymi ząbkami za 100zł