luz miedzy samoregulatorem a wałkiem rozrządu jaki jest
: czw kwie 22, 2010 18:20
panowie niedawno miałem awarie > uszkodzone zawory wydechowe w golfie 1,4
i następnie oddałem głowice do regeneracji , wróciła z naprawy zrobiona na tip top , dotarłem gniazda zaworów
ale nurtuje mnie pewien temat , niedawno pytałem co zrobić jak jeden z zaworów jest bardziej zagłębiony po obróbce gniazda i zaworu
odpowiedz była taka jak przypuszczałem i dowiedziałem się dokładnie u znajomego mechanika
ta odpowiedz to skrócić trzonek zaworu po uprzedni zmontowaniu głowicy i sprawdzeniu luzu miedzy samo regulatorem a wałkiem rozrządu gdy jest wyciśnięty olej z samo regulatora
pewien kolega z forum podpowiedział mi że ten luz ma wynosić 1 mm a raczej że tak u niego było po odbiorze głowicy z naprawy w której były skracane trzonki zaworów
proszę o odpowiedz bo podobno skok samo regulatora to 1mm czyli luz jaki morze on skasować bo nie chciałbym zeszlifować za za dużo bo wiadomo ze zawór będzie się do końca nie otwierał
i następnie oddałem głowice do regeneracji , wróciła z naprawy zrobiona na tip top , dotarłem gniazda zaworów
ale nurtuje mnie pewien temat , niedawno pytałem co zrobić jak jeden z zaworów jest bardziej zagłębiony po obróbce gniazda i zaworu
odpowiedz była taka jak przypuszczałem i dowiedziałem się dokładnie u znajomego mechanika
ta odpowiedz to skrócić trzonek zaworu po uprzedni zmontowaniu głowicy i sprawdzeniu luzu miedzy samo regulatorem a wałkiem rozrządu gdy jest wyciśnięty olej z samo regulatora
pewien kolega z forum podpowiedział mi że ten luz ma wynosić 1 mm a raczej że tak u niego było po odbiorze głowicy z naprawy w której były skracane trzonki zaworów
proszę o odpowiedz bo podobno skok samo regulatora to 1mm czyli luz jaki morze on skasować bo nie chciałbym zeszlifować za za dużo bo wiadomo ze zawór będzie się do końca nie otwierał