Strona 1 z 2

słabe osiągi

: czw kwie 22, 2010 17:33
autor: czarus13030
ostatnio nabyłem golfa 2 z silnikiem 1.3 wielopunkt 1991r autko sprawuje sie w porządku jednak co do jego V max mam wątpliwości tzn do prędkości 130km/h autko rozpędza się calkiem nieźle lecz później nie wchodzi dalej na obroty i po mimo tego że mam jeszcze pewien zapas pod pedałem auto nie chce szybciej jechać noi spalanie tez jest troche duze bo dochodzi do 8,5l/100km moje pytanie jest takie jaka jest prędkość max golfa z tym silnikiem i co może być przyczyną tego żę auto pali tyle u nue chce jechać szybciej??????????????

[ Dodano: 22 Kwi 2010 17:47 ]
przy czym zaznaczam że ma skrzynie w nim 5-cio biegową

: czw kwie 22, 2010 17:53
autor: prezesik25
możliwe, że masz słabą pompkę paliwa, która nie pompuje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem...
Napewno masz zapłon zbyt wcześnie ustawiony, należy go opóźnić, wtedy polecisz szybciej.

Wg mnie 150 km/h powinieneć polecieć. Ja na PB poleciałem vmax 155 km/h (tak jak w katalogu), a na LPG 165 km/h - LPG nie jest ograniczony prędkością obrotową, czyli są nieco wyższe max obroty nić na PB.

: czw kwie 22, 2010 18:00
autor: czarus13030
znajomy mi mówił że może to też być wina wtrysków i nie wiem co myśleć o jego wypowiedzi?

: czw kwie 22, 2010 18:13
autor: prezesik25
jeżeli chodzi o spalanie to mój w trasie wyszedł 6,5 l PB /100km, także wg mnie 8,5 l u Ciebie - jeżeli jest to cykl miejski to jest OK.
U mnie przy "ciężkiej nodze" wyszedł 8,5 l PB /100km.
A szczerze to czy tak często jeździsz prędkością powyżej 130 km/h? Tak bardzo ci ta vmax potrzebna?

: czw kwie 22, 2010 18:44
autor: czarus13030
chodzi o to że chciałbym mieć swiadomość że to auto pojedzie mi te 150km/h bo wtedy wiem co mam pod noga i na co moge liczyć. co do spalania to mi spalił ostatnio te 8,5l w trasie ale przy komplecie osób i pełnym bagażniku;) chce po prostu doprowadzić do stanu kiedy bede wiedzial na co moge liczyc po wciśnięciu pedału do końca i czy chce dalej jezdzić autem o takich osiągach.. zastanawiam się również nad instalacją gazu doradzicie mi coś może??

: czw kwie 22, 2010 19:09
autor: prezesik25
czarus13030 pisze:mi spalił ostatnio te 8,5l w trasie ale przy komplecie osób i pełnym bagażniku;)
no to przy obciążeniu wiadome, ze tyle pali, u mnie trasą bez obciążenia (tylko kierowca) 6,5 l.
czarus13030 pisze:zastanawiam się również nad instalacją gazu doradzicie mi coś może??
to zależy ile robisz km w miesiącu i w jakiej kondycji masz silnik...

: czw kwie 22, 2010 19:11
autor: czarus13030
na miesiąc ponad tys km co do silnika ja go kupilem od takiego dzadka ktory sprowadzil go sobie lat temu i malo co jezdil bo %%% noi ma niby 185tys

: czw kwie 22, 2010 19:29
autor: Damian3942
mój NZ (zagazowany) wyciąga 170... a 150 to ma lekko... oczywiście mówie o LPG bo na benzynie niby lepiej łapie prędkość ale mniejsze osiągi ma 160 :) a ma nalatane 350tys spalanie to tak z 7-8l tyle że ja jestem spokojnym kierowcą przynajmniej staram się :) czasami mu depnę ale to tak dla przelatania


tu mam foto nawet ile wyciągał na benzynie przed założeniem lpg :) (oczywiście auto obciążone i bak też pełny :smoke: )

Obrazek


a sprawdzałeś filtr paliwa? kiedy był czyszczony? hmm...? a co do skrzyni bieg 5 w tym aucie to bieg ekonomiczny czyli auto nie będzie się jakoś znacznie na nim rozpędzać ani obroty rosnąć ma za zadanie obniżyć obroty aby nie było takiego spalania i wysokich obrotów jak np u mnie :)

co do LPG no jest taniej, ale musi być dobrze zrobione bo u mnie coś pokręcili i przy zapalaniu zimnego auta na benzynie gaśnie... na LPG nie ma żadnego problemu wiec przejedz do dobrego fachowca przy wielu kilometrach wróci się montaż

: czw kwie 22, 2010 19:41
autor: coupeace
mój też pokazał mi 170 z tym że mam troszkę mniejsze koła i to mogło spowodować jakieś tam przekłamanie ale myśle że 160km/h zdrowy NZ powinien pokazać, podłącze się pod pytanie dot. lpg w tych silnikach niech wypowiedzą się użytkownicy bo sam zastanawiam się nad montażem

: czw kwie 22, 2010 19:43
autor: cypiss
filtr paliwa oraz filtr powietrza, który też jest bardzo ważny.

: czw kwie 22, 2010 19:46
autor: czarus13030
wracając do zapłonu czy dał bym rade sam go dobrze ustawić czy radzicie jechać z tym do dobrego mechanika??

: czw kwie 22, 2010 19:49
autor: Damian3942
ustawić dasz rade ale możesz źle ustawić i będzie po ptokach... a czemu to gdzie pisze na forum :helm: lepiej jedz do kogoś kto się zna bo możesz ustawic tak że będzie zawory podpalać (chyba dobrze pamiętam jak nie to proszę o poprawę)

: czw kwie 22, 2010 20:02
autor: czarus13030
co do lpg to jaką masz instalacje(chodzi mi czy masz założoną sekwencje)bo jak pytałem się o montaż to powiedzieli mi że najtańszy zestaw lpg kosztuje z montazem 1500zł tylko jak sie bedzie autko zachowywać na takim? :chytry:

: czw kwie 22, 2010 20:06
autor: Damian3942
ja dałem 1800 odjąć 100zł bo urwali mi rurkę od serwa hamulca... tak szczerze to od kąd mam LPG jakoś więcej problemów mam z golfikiem ale już się uporałem z większością przypuszczam że przez to że więcej jeżdżę a instalację nie mam sekwencyjną tylko zwykłą