Strona 1 z 2
słabe osiągi
: czw kwie 22, 2010 17:33
autor: czarus13030
ostatnio nabyłem golfa 2 z silnikiem 1.3 wielopunkt 1991r autko sprawuje sie w porządku jednak co do jego V max mam wątpliwości tzn do prędkości 130km/h autko rozpędza się calkiem nieźle lecz później nie wchodzi dalej na obroty i po mimo tego że mam jeszcze pewien zapas pod pedałem auto nie chce szybciej jechać noi spalanie tez jest troche duze bo dochodzi do 8,5l/100km moje pytanie jest takie jaka jest prędkość max golfa z tym silnikiem i co może być przyczyną tego żę auto pali tyle u nue chce jechać szybciej??????????????
[ Dodano: 22 Kwi 2010 17:47 ]
przy czym zaznaczam że ma skrzynie w nim 5-cio biegową
: czw kwie 22, 2010 17:53
autor: prezesik25
możliwe, że masz słabą pompkę paliwa, która nie pompuje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem...
Napewno masz zapłon zbyt wcześnie ustawiony, należy go opóźnić, wtedy polecisz szybciej.
Wg mnie 150 km/h powinieneć polecieć. Ja na PB poleciałem vmax 155 km/h (tak jak w katalogu), a na LPG 165 km/h - LPG nie jest ograniczony prędkością obrotową, czyli są nieco wyższe max obroty nić na PB.
: czw kwie 22, 2010 18:00
autor: czarus13030
znajomy mi mówił że może to też być wina wtrysków i nie wiem co myśleć o jego wypowiedzi?
: czw kwie 22, 2010 18:13
autor: prezesik25
jeżeli chodzi o spalanie to mój w trasie wyszedł 6,5 l PB /100km, także wg mnie 8,5 l u Ciebie - jeżeli jest to cykl miejski to jest OK.
U mnie przy "ciężkiej nodze" wyszedł 8,5 l PB /100km.
A szczerze to czy tak często jeździsz prędkością powyżej 130 km/h? Tak bardzo ci ta vmax potrzebna?
: czw kwie 22, 2010 18:44
autor: czarus13030
chodzi o to że chciałbym mieć swiadomość że to auto pojedzie mi te 150km/h bo wtedy wiem co mam pod noga i na co moge liczyć. co do spalania to mi spalił ostatnio te 8,5l w trasie ale przy komplecie osób i pełnym bagażniku;) chce po prostu doprowadzić do stanu kiedy bede wiedzial na co moge liczyc po wciśnięciu pedału do końca i czy chce dalej jezdzić autem o takich osiągach.. zastanawiam się również nad instalacją gazu doradzicie mi coś może??
: czw kwie 22, 2010 19:09
autor: prezesik25
czarus13030 pisze:mi spalił ostatnio te 8,5l w trasie ale przy komplecie osób i pełnym bagażniku;)
no to przy obciążeniu wiadome, ze tyle pali, u mnie trasą bez obciążenia (tylko kierowca) 6,5 l.
czarus13030 pisze:zastanawiam się również nad instalacją gazu doradzicie mi coś może??
to zależy ile robisz km w miesiącu i w jakiej kondycji masz silnik...
: czw kwie 22, 2010 19:11
autor: czarus13030
na miesiąc ponad tys km co do silnika ja go kupilem od takiego dzadka ktory sprowadzil go sobie lat temu i malo co jezdil bo %%% noi ma niby 185tys
: czw kwie 22, 2010 19:29
autor: Damian3942
mój NZ (zagazowany) wyciąga 170... a 150 to ma lekko... oczywiście mówie o LPG bo na benzynie niby lepiej łapie prędkość ale mniejsze osiągi ma 160
a ma nalatane 350tys spalanie to tak z 7-8l tyle że ja jestem spokojnym kierowcą przynajmniej staram się
czasami mu depnę ale to tak dla przelatania
tu mam foto nawet ile wyciągał na benzynie przed założeniem lpg
(oczywiście auto obciążone i bak też pełny
)
a sprawdzałeś filtr paliwa? kiedy był czyszczony? hmm...? a co do skrzyni bieg 5 w tym aucie to bieg ekonomiczny czyli auto nie będzie się jakoś znacznie na nim rozpędzać ani obroty rosnąć ma za zadanie obniżyć obroty aby nie było takiego spalania i wysokich obrotów jak np u mnie
co do LPG no jest taniej, ale musi być dobrze zrobione bo u mnie coś pokręcili i przy zapalaniu zimnego auta na benzynie gaśnie... na LPG nie ma żadnego problemu wiec przejedz do dobrego fachowca przy wielu kilometrach wróci się montaż
: czw kwie 22, 2010 19:41
autor: coupeace
mój też pokazał mi 170 z tym że mam troszkę mniejsze koła i to mogło spowodować jakieś tam przekłamanie ale myśle że 160km/h zdrowy NZ powinien pokazać, podłącze się pod pytanie dot. lpg w tych silnikach niech wypowiedzą się użytkownicy bo sam zastanawiam się nad montażem
: czw kwie 22, 2010 19:43
autor: cypiss
filtr paliwa oraz filtr powietrza, który też jest bardzo ważny.
: czw kwie 22, 2010 19:46
autor: czarus13030
wracając do zapłonu czy dał bym rade sam go dobrze ustawić czy radzicie jechać z tym do dobrego mechanika??
: czw kwie 22, 2010 19:49
autor: Damian3942
ustawić dasz rade ale możesz źle ustawić i będzie po ptokach... a czemu to gdzie pisze na forum
lepiej jedz do kogoś kto się zna bo możesz ustawic tak że będzie zawory podpalać (chyba dobrze pamiętam jak nie to proszę o poprawę)
: czw kwie 22, 2010 20:02
autor: czarus13030
co do lpg to jaką masz instalacje(chodzi mi czy masz założoną sekwencje)bo jak pytałem się o montaż to powiedzieli mi że najtańszy zestaw lpg kosztuje z montazem 1500zł tylko jak sie bedzie autko zachowywać na takim?
: czw kwie 22, 2010 20:06
autor: Damian3942
ja dałem 1800 odjąć 100zł bo urwali mi rurkę od serwa hamulca... tak szczerze to od kąd mam LPG jakoś więcej problemów mam z golfikiem ale już się uporałem z większością przypuszczam że przez to że więcej jeżdżę a instalację nie mam sekwencyjną tylko zwykłą