wylał amortyzator - jaki wkład kupić ?? 1.9TDi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

wylał amortyzator - jaki wkład kupić ?? 1.9TDi

Post autor: _Raq_ » czw kwie 22, 2010 00:07

Witam
posiadam MK3 1.9tdi i mam zamontowane zawieszenie gwintowane H&R (gazowo olejowe)

dzisiaj robiłem przegląd i wyszło że na przodzie lewy amortyzator już - jak to się mówi - stracił sprawność, najprawdopodobniej wylał się olej...

doradźcie mi gdzie mógłbym kupić odpowiedni wkład pod moje autko i jakiej firmy najlepiej kupić (i ile $$) bo słyszałem że ciężko dokupić H&R'a i może być on drogi - chętnie bym kupił oryginał ale nie wiem gdzie i ile to może kosztować a kolega mi mówił że wkłady można bez problemu wymienić a nie chciałbym zmieniać zawieszenia

ew. co mam pomierzyć itp. - dodam że autko kupiłem już z takim zawieszeniem więc dokładnie rzecz ujmując to nie wiem za dużo na temat tego gwintu ale wolałbym zostać przy tym zawieszeniu bo całkowicie mi odpowiada

jeżeli coś przekręciłem to proszę mnie poprawić

dzięki
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 00:08 przez _Raq_, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » czw kwie 22, 2010 01:14

Mam nadzieje ze wiesz o tym ze amorki powinno wymieniac sie parami? Caly przod lub caly tyl ewentualnie all:).



Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » czw kwie 22, 2010 12:39

Mavrick pisze:Mam nadzieje ze wiesz o tym ze amorki powinno wymieniac sie parami?
tak tak wiem o tym - nie jestem kamikadze :)
a jakiś pomysł co do wkładu ??


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 22, 2010 15:26

amora mozesz zregenerować, jeśli nie znajdziesz wkładu


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » czw kwie 22, 2010 16:37

rysiektr, jaki to koszt tak pi razy i jak wtedy będzie się zachowywał - chodzi mi o twardość i właściwości tłumiące - bo domyślam się że będzie on wtedy zalany tylko olejem - bez gazu
jakie minusy jakie plusy ??


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 22, 2010 16:45

nie mam pojęcia musiałbyś skontaktować się z firmą, która się tym zajmuje ale wiem, że jeśli zrobią to dobrze to amor będzie jak nowy a nawet mogą Ci go ustawić jak tylko będziesz chciał :bajer: wiem, że oni dobrze robią ale czy zrobią H&R to nie wiem musiałbyś zadzonić http://www.bilstein.pl/strona/oferta.html


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » czw kwie 22, 2010 17:29

ciekawe.... bo z tego co tam piszą to też gazem uzupełniają.... no nic będę musiał do nich przedzwonić i się dopytać co z gazowo-olejowymi :-k


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt kwie 23, 2010 08:37

Podczepię się także pod temat. Jak odbierałem auto od mechanika ( wymiana uszczelki pod głowicą ), to zwrócił mi uwagę że prawy, przedni ( od strony pasażera ) amortyzator jest mokry (wylał). Zawieszenie mam gwintowane i interesuje mnie regeneracja, bo kupno nowych to kupa $$$. Autko pod koniec zeszłych wakacji było przetrzepane jak kupowałem i amorki przednie miały sprawność 85% i 84% ( z Niemiec było ), a tu nagle taki zonk.
Będę dzwonił później do tej firmy co wyżej link jest podany, a może wie ktoś gdzie jeszcze regenerują amorki ?



Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » pt kwie 23, 2010 09:35

Gawior, ja wczoraj gadałem z kumplem i mówił że samemu można sobie zregenerować gwinta :) ponoć nie ma z tym dużo kombinowania

ważne żeby dokupić odpowiedni amor (wkład) o odpowiednim skoku (gazowy), zakładasz nowy wkład do obudowy zalewasz później odpowiednim olejem (kumpel ma mi podać co to za olej jest polecany) wszystko skręcić do "kupy" i można zakładać na auto :) a koszta o niebo lepsze niż kupno nawet używanego gwintu :)


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt kwie 23, 2010 13:58

Tylko gdzie dostać ten wkład itp. do regeneracji ? Tu chyba jest największy problem.

[ Dodano: 23 Kwi 2010 14:38 ]
Drogą dedukcji, google.pl i informacji od zakładu do którego się wcześniej dodzwoniłem mam taki namiar:

Jan Szewczyuk
ul. Złota 225
Czestochowa 42-200

www.auto-szewczyk.pl

Regenerują amortyzatory gwintowane bez względu na firmę/producenta. :food:
Cena to 150-200zł w zależności co jest do wymiany itp.



Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » pt kwie 23, 2010 14:51

Gawior pisze:Cena to 150-200zł w zależności co jest do wymiany itp.

no nie powiem ciekawie to nawet wygląda jeżeli faktycznie max 200zł ale z tego co mi mówił kumpel to wkład można kupić za jakieś 50-80zł + olej i trochę zabawy

a nie wiesz czy robią taką usługę na poczekaniu ?? :) nie mam garażu żeby rozkręcić zawias i go wysłać więc robota musiałaby być zrobiona w jeden dzień - jak to się mówi na otwartym sercu :)


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt kwie 23, 2010 14:58

Dzwoniłem i gadałem chyba z właścicielem, ale nie pytałem czy robią to na poczekaniu.
To byś musiał się zapytać czy jak byś dotarł tam z rana, to czy od razu zabrali by się za tą robotę i zrobili na poczekaniu.
Podałem stronkę i na tej stronce jest zakładka "kontakt" i masz tam 3 nr. telefonu ( ja dzwoniłem na komórkę, bo na stacjonarny nikt nie odebrał ).



Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » pt kwie 23, 2010 16:41

Gawior, spoko myślałem że pytałeś o czasochłonność takiego zabiegu :)


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości