Strona 1 z 1

Oryginalny alarm - czułość

: śr kwie 21, 2010 23:59
autor: xCinek
Cześć, mam małe pytanko...
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...

Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...


o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?

: czw kwie 22, 2010 00:06
autor: Qto
wsiądź do auta, zamknij pilotem, po 30 sekundach wsadź kluczyk do stacyjki i przekręć...alarm zacznie trąbić. Inaczej raczej nie uruchomisz nie mając czujników ruchu.

: czw kwie 22, 2010 00:07
autor: katerpi
xCinek pisze:Cześć, mam małe pytanko...
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...

Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...


o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?
Że jak?

Chodzi Ci o lampkę przy rygielku drzwi kierowcy?
Ona sygnalizuje to, że włączył się dead-lock (nie otworzysz drzwi klamką od środka).To nie jest żaden alarm.

A koła zbutowałeś na darmo :goof:

: czw kwie 22, 2010 00:16
autor: poolak2006
Co do golfa to na bank od kopania się nie włączy... Sprawdź czy masz przy szybie czujniki. Jeśli nie spróbuj tak jak Qto, napisał.

: czw kwie 22, 2010 00:29
autor: Qto
o alarmie w aucie świadczy mikrostyk w zamku maski zaznaczony na fotce niżej, ale żeby mieć pewność to sprawdź tak jak pisałem wyżej.
Obrazek

: czw kwie 22, 2010 00:45
autor: rozyk_l
heh i ja sprawdzę bo nigdy sam się nie włączał. W sumie to dobrze, bo niektóre auta to już trąbią jak traktor przejedzie obok :grin:

: czw kwie 22, 2010 00:48
autor: jacco
xCinek pisze:macham ręką w środku samochodu
czujnik ruch (fabrycznie) jest w lamkach tylnych w podsufitce jesli niema to możesz machac do woli :bajer:

: czw kwie 22, 2010 02:47
autor: fleshu
Mikrostyk przy klapie, 3-ci klakson w podszybiu, dioda na tapicerce przy ryglu > bez czujników ultradźwiękowych raczej na nic to się nie zda. Na co reaguje? > na manipulacje przy zamkach, na zapłon stacyjki w czasie zazbrojenia, otwarcie drzwi w czasie zazbrojenia, otwarcie maski na zazbrojonym >>>>> raczej więcej kłopotów > bo zamki w mk4 padają szybko (dioda, mikrostyk, zimne luty >> sam się będzie odpalał). Ale przydaje się przy dokładce alarmu z allegro > 3 klaksony + syrenka robią niezły raban! Dla zachowania sprawności zamków odradzam odpalanie funkcji auto-ryglowania zamków podczas jazdy >>> dla uniknięcia przykrej niespodzianki polecam wyłączenie auto-ryglowania po 30 s jeżeli nie będzie sygnału z mikrostyku lub stacyjki (zatrzaśnięte kluczyki).
Dodam : łatwiej i taniej jest pozakładać pełny sterownik alarmu z allegro niż dokupić same czujniki ultradźwiękowe (z allegro) i dopinać je do seryjnego alarmu (podczas odpalania dają sygnał masy przez 1 s i dopiero po tym sygnale wskakują na czuwanie).
Alarm seria + dokładka w połączeniu z odpowiednimi blokadami daje nam przynajmniej 50% gwarancji że autko zostanie w naszym posiadaniu.
Przy samym seryjnym alarmie można powybijać wszystkie szyby i obdrapać solidnie autko, ukraść to co jest w środku > a tylko laik będzie miał problemy z odpaleniem.
O zabezpieczeniach dodatkowych zapłonu, GPS i wszelkich patentach antyzłodziejowych nic nie pisze > bo było na forum przerabiane praktycznie od A do Z.
O formie zabezpieczeń w swoich autkach nie piszcie > czyba że następne posty chcecie pisać w dziale skradzione vw (macie PW).

: czw kwie 22, 2010 21:09
autor: xCinek
sprawdziłem sposobem podanym przez Qto, alarm się włączył - więc jest.
Dzięki za pomoc ;)