Strona 1 z 1

Krzywe felgi i problem

: wt kwie 20, 2010 21:25
autor: shark:)
Siemka forumowicze, jeździłem około 5/miesięcy na krzywych felgach. Pajac który mi sprzedał VW sam so przekładał opony i pokrzywił felgi....z powodu OGROMNEGO kryzysu musiałem tak jeździć, kierownica latała w każda stronę ale mniejsza o to, jakoś 4dni temu wymieniłem nowe felgi i opony, drgania i inne bajery znikły ale na dziurach czuje pukanie stukanie, obstawiam ze albo coś się wybiło przez te felgi albo po prostu amortyzatory są do wymiany, musiałbym podjechać na stacje i sprawdzić, dodam ze w Zime tył tak stukotał ze szok jakby były zamarznięte, co sądzicie o tym drodzy forumowicze? Pomożecie ? Pozdrawiam!

: wt kwie 20, 2010 21:27
autor: prezesik25
może być luz na dolnych sworzniach, na końcówkach drążków kierowniczych.

: wt kwie 20, 2010 21:29
autor: shark:)
prezesik25 pisze:może być luz na dolnych sworzniach, na końcówkach drążków kierowniczych.
hej kolego,dzięki za odpowiedz! doceniam to,a moge to jakos sam sprawdzic? np szarpnąc czy cos? czy na diagnostyce wszystko mi powiedzą

: wt kwie 20, 2010 21:31
autor: prezesik25
na diagnostyce powiedzą Ci dokładnie.

Oczywiście możesz samemu, np. stanąć w kanale patrząc na końcówki drążków kierowniczych, a ktoś będzie ruszał kierownicą krótkim ruchem lewo-prawo, wtedy będziesz widział i słyszał gdzie jest luz.

: wt kwie 20, 2010 23:03
autor: arielo87
Można złapać za końcówkę drążka i niech ktoś lekko szarpie kierownicą. Jak będzie pukało, nawet delikatnie to do wymiany. Mogły też polecieć końcówki wahaczy jak kolega prezesik25 napisał ale do tego już potrzebujesz szarpaków. Najlepiej zacznij od drążków, jak będą do wymiany to wymień też końcówki wahaczy, nawet dla pewności. I tak będziesz sie musiał wybrać na zbieżność po wymianie.