gniazda zaworów po regeneracji a długość zaworów
: pn kwie 19, 2010 18:16
Panowie moje 1,4 miało małą przygodę , wbita jedynka zamiast trójki i zgięte 4 zawory wydechowe , wałek cały pasek cały
Teraz do rzeczy odebrałem dziś głowice od remontu <planowanie , szlifowanie gniazd , szlifowanie 4 zaworów ssących i wymiana na nowe 4 zawory wydechowe> i zauważyłem że na jednym cylindrze zawór ssący jest bardziej zagłębiony tak jakby gniazdo było bardziej wyszlifowane
i właśnie to gniazdo zdaje mi się ze było jako pierwsze szlifowane i gość pomylił kont bo na tym gnieździe są 3 rożne kąty za szlifowane a nie dwa jak powinno być
i teraz moje pytanie czy będę musiał skrócić na szlifierce narzędziowej trzonek zaworu tak aby opróżniony z oleju samo regulator nie dociśnięty krzywką wykazywał luz
bo bez skrócenia czeka mnie pewnie niedomykający się zawór
i teraz pytanie jaki luz bo ja obstawiam 0,5mm bo podobno skok samo regulatora czyli jego samoregulacja to ok 1mm wiec te 0,5 luzu było by pośrodku
proszę o odpowiedz
Teraz do rzeczy odebrałem dziś głowice od remontu <planowanie , szlifowanie gniazd , szlifowanie 4 zaworów ssących i wymiana na nowe 4 zawory wydechowe> i zauważyłem że na jednym cylindrze zawór ssący jest bardziej zagłębiony tak jakby gniazdo było bardziej wyszlifowane
i właśnie to gniazdo zdaje mi się ze było jako pierwsze szlifowane i gość pomylił kont bo na tym gnieździe są 3 rożne kąty za szlifowane a nie dwa jak powinno być
i teraz moje pytanie czy będę musiał skrócić na szlifierce narzędziowej trzonek zaworu tak aby opróżniony z oleju samo regulator nie dociśnięty krzywką wykazywał luz
bo bez skrócenia czeka mnie pewnie niedomykający się zawór
i teraz pytanie jaki luz bo ja obstawiam 0,5mm bo podobno skok samo regulatora czyli jego samoregulacja to ok 1mm wiec te 0,5 luzu było by pośrodku
proszę o odpowiedz