Strona 1 z 1

Montaż lejka bagnetu tdi

: ndz kwie 18, 2010 15:50
autor: phanteon
Witam

Pękł mi poprzedni, więc został lutownicą stopiony na połączeniu z dolną częścią lejka bagnetu. Chciałem wymienić, kupiłem taki ( http://allegro.pl/item979228824_rurka_l ... 9_tdi.html ). Jak go wsadzałem to ciągle schodził, podjechałem do warsztatu tam gość go puknął kilka razy przez deskę, no i dziś zadowolony patrze a tam pęknięty tak jak poprzedni...trafiło mnie na miejscu. Do jasnej cholery jak to zamontować, żeby się nie pociło. Pomijam to, że w ASO VW tłumaczyłem gościowi o co mi chodzi a i tak przysłali mi tą dolną, metalową część, rurki. W sumie przy montażu nie można się pomylić, bo rurka jest tak wygięta, że nie da się inaczej je zamontować, żeby weszła w obudowę silnika.

Moje pytanie - czy objechać to w miejscu pęknięcia slikonem do uszczelniania lamp (odporny na temperaturę) i jakąś szeroką opaską to ścisnąć, czy ma "ogromne" znaczenie idealna szczelność w tym miejscu.

Taka pierdoła a potrafi doprowadzić do wściekłości. Zapłaciłem za tą rurkę 12 zł a widzę, że w ASO kosztuje 19zł. Tylko pytanie czy będzie lepsza niż ta toprana.

Pozdrawiam

: ndz kwie 18, 2010 20:34
autor: Jesionvr6
kup w aso i włożysz ją bez problemu sie zakliknie i bedzie dobrze bo zamienniki nie pasują