Strona 1 z 2
odpiecie akumulatora
: sob kwie 17, 2010 00:10
autor: zygit
Witam!
jesli odepne akumulator to czy beda tego jakies konsekwencje? bede musial cos ustawiac regulowac po podpieciu? (oprocz fabrycznego radyjka

)
no i pytanie glupie ktore klemy odpinac? "plus" czy "minus" czy obydwie?

: sob kwie 17, 2010 00:11
autor: Przemo440
zygit pisze:jesli odepne akumulator to czy beda tego jakies konsekwencje? bede musial cos ustawiac regulowac po podpieciu
nie
zygit pisze:no i pytanie glupie ktore klemy odpinac? "plus" czy "minus" czy obydwie?
+
: sob kwie 17, 2010 00:16
autor: oskaxlle
jedynie radio ustawic bedziesz musial i godzine nic po za tym...
no i oczywiscie ze +
pozdro...
: sob kwie 17, 2010 00:17
autor: fleshu
Ustawienie zegarka heeh:)
Jeżeli masz fis-a, to przez pierwsze kilometry spalanie będzie się normować.
W TDI sprawa jest prosta.
Benzynka wymaga ustawiania po odpięciu aqu.
: sob kwie 17, 2010 00:22
autor: zygit
aaa no to elegancko, no FIS'a posiadam ;p bede sie po raz pierwszy w to bawic, a aku potrzebuje odpiac zeby nie miec bledow airbagu bo fotel kierowcy trza wykrecic i mate pod tylkiem zmienic
wielkie dzieki!!

: sob kwie 17, 2010 00:24
autor: Przemo440
zygit pisze:a aku potrzebuje odpiac zeby nie miec bledow airbagu
chyba bardziej chodzi o kontrolkę na liczniku

: sob kwie 17, 2010 00:26
autor: zygit
to dokladnie mialem na mysli ;p razace w oczy przerazliwie zolte g.....no!!
[ Dodano: 17 Kwi 2010 00:27 ]
niestety caly czas nie mam VAG'a zeby moc samemu bledy kasowac!! moze moglibyscie cos polecic niedrogiego do domowego uzytku z allegro?
: sob kwie 17, 2010 00:57
autor: fleshu
: sob kwie 17, 2010 01:19
autor: zygit
nooo wazne zeby byl sam kabelek, a VAG-COM'a sobie zalatwie :green_fuck: bo ten darmowy szajs na plytce gratis to do kosza moge wurzycic ;p
dzieki!!
: sob kwie 17, 2010 02:31
autor: fleshu
zygit pisze:szajs na plytce gratis to do kosza moge wurzycic
Polski vag z płyty do kasowania inspekcji oraz logowanie do AIR-bag od 2000r > logowania z wcześniejszych wersji grozi uszkodzeniem sterownika.
3.11 Logi oraz dostęp do grupy 000 > dosyć pewna wersja.
: sob kwie 17, 2010 08:58
autor: Oli
Przemo440,
oskaxlle, ja się z wami nie zgodzę i było to gdzieś opisane na forum, zalecane jest zdejmowanie w pierwszej kolejności klemy ( - ) bo w przypadku zagapienia się albo omsknięcia klucza nie zrobisz zwarcia kluczem pomiędzy plusem, a karoserią auta (minus)...

: sob kwie 17, 2010 09:46
autor: zygit
no to teraz mi troche namieszaliscie
wlasnie sie wybieralem przed dom zeby robote rozpoczac i znowu nie wiem ktora kleme odlaczyc a ktora nie

: sob kwie 17, 2010 09:51
autor: katerpi
zygit najpierw odpinasz minus, potem plus. Zakładasz w odwrotnej kolejności.
Z resztą jak byś tego nie zrobił to nic się nie stanie. W MK4 raczej ciężko zrobić zwarcie

: sob kwie 17, 2010 09:57
autor: zygit
dobra tak tez zrobie;p najpierw minus potem plus! punkt za pomoc
Katerpi!!
co do VAG-COM'a to upolowalem takiego:
mam nadzieje ze sie bedzie dobrze spisywac, co wy na to?