Strona 1 z 1

Mięki pedał hamulca

: czw sty 05, 2006 19:39
autor: Fill
Witam.
Może ktoś będzie mi w stanie pomóc.Mam golfa 3 .Wymieniłem klocki hamulcowe z przodu.Odpowietrzyłem cały układ zużyłem całą butelke płynu.Po tej wymianie pedał hamulca stał się mięki i wchodzi prawie do podłogi , ale tylko przy włączonym silniku.Mam servo więc sądze że to pewnie jego wina.Przy wyłączonym silniku pedał jest wysoki i twardy.Włączyłem silnik i odłączyłem servo i hamulec znowu był twardy.Jeśli ktoś wie o co w tym chodzi to prosze o pomoc.Pozdrawiam

: czw sty 05, 2006 19:41
autor: greg
mięki to znaczy co nie hamuje?
klocki się dotrą i zacznie. A po co odpowietrzałeś przy wymianie klocków? a jak popompujesz pedał to wyżej bierze? czy caly czas przy podłodze?

: czw sty 05, 2006 19:45
autor: hanti
Fill pisze:Po tej wymianie pedał hamulca stał się mięki i wchodzi prawie do podłogi , ale tylko przy włączonym silniku.Mam servo więc sądze że to pewnie jego wina
kolego po pirmo : czy miękki pedał dlatego, że lekko chodzi?
secundo: jeśli hamuje to ok, klocki też sie muszą ułożyć i dotrzeć

a pozatym SERVO jest po to abyś nie połamał sobie nogi depcząc na pedał hamulca :helm:

: czw sty 05, 2006 19:56
autor: Stroosiu
Ja mam miękki pedał a hamulce jak żyleta - mimo, że poci mi się tylny cylinderek. Jak koledzy mówią: niech się najpierw ułożą po wymianie. Pojeźdź trochę. Pewnie będzie ok. Pozdro

: czw sty 05, 2006 22:32
autor: Bondas
jak hamuje to jest ok
jak nie to daj sie klocka ulozyc - oczywiscie jesli dales nowe tarcze to bedzie szybko, jesli przetoczyles to tez szybko ale jesli na stara tarcze to taki bedzie efekt i troche potrwa docieranie :(

a jesli nie hamuje a pedal mieki to mogles tez zapowietrzyc pompe przez niemiejetne odpowietrzanie hamulcow

pozdrawiam

: pt sty 06, 2006 00:34
autor: Fill
Wielkie dzięki za wszystkie wypowiedzi.Odnosząc się do nich -
hamulec działa poprawnie ale denerwuje mnie ten jałowy skok pedału.Tarcz niestety nie wymieniłem więc to może być słuszna uwaga, pompe i hamulce już odpowietrzyłem a pompowanie przy włą.silniku nie zmienia położenia pedału jest on niski.Pozdrawiam.

: pt sty 06, 2006 00:50
autor: Bondas
czyli na 100% musza sie ulozyz zwlaszcza jesli byly progi na tarczach i to na nich taki pedal robi sie gumowy ale sie ulozy

pozdrawiam

: pt sty 06, 2006 08:03
autor: zyggy
Witam. Ja mam podobny problem, tylko, że nic nie wymieniałem. Poprostu kupiłem mk3 i jak nacisnę na hamulec to hamuje, lecz jak zrobię to zaraz drugi raz to pedał mam wyżej. Odpowietrzałem hamulce u mechanika i dalej to samo. Dodam, że mam ABS. Porównywałem to z busem T4 kuzyna i efekt ten sam. Zmartwiło mnie to bo w służbowej Skodzie z ABS działa tak, że wystarczy lekko dotknąć pedału i już hamuje, a u mnie trzeba troszkę go przycisnąć. Może to tak jest proszę o opinie i wskazówki.

pzdr
ZZ

: pt sty 06, 2006 08:46
autor: Grzegi Siedlce
Ta klocki muszą się dotrzeć ja miałem 2tygodnie temu to samo po wymianie klocków hamulcowych z przodu zero hamowania a po już po 100 km a nawet mniej żyleta normalnie.A pedał hamulca zawsze będzie w miaręmiękki przy pracującym silniku bo w końcu masz servo. :bigok:

: sob sty 28, 2006 10:01
autor: Fill
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.Przejechałem ok 200 km i pedał chamulca faktycznie zrobił się wysoki.Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam. :pub: