Mięki pedał hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fill

Mięki pedał hamulca

Post autor: Fill » czw sty 05, 2006 19:39

Witam.
Może ktoś będzie mi w stanie pomóc.Mam golfa 3 .Wymieniłem klocki hamulcowe z przodu.Odpowietrzyłem cały układ zużyłem całą butelke płynu.Po tej wymianie pedał hamulca stał się mięki i wchodzi prawie do podłogi , ale tylko przy włączonym silniku.Mam servo więc sądze że to pewnie jego wina.Przy wyłączonym silniku pedał jest wysoki i twardy.Włączyłem silnik i odłączyłem servo i hamulec znowu był twardy.Jeśli ktoś wie o co w tym chodzi to prosze o pomoc.Pozdrawiam



greg

Post autor: greg » czw sty 05, 2006 19:41

mięki to znaczy co nie hamuje?
klocki się dotrą i zacznie. A po co odpowietrzałeś przy wymianie klocków? a jak popompujesz pedał to wyżej bierze? czy caly czas przy podłodze?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw sty 05, 2006 19:45

Fill pisze:Po tej wymianie pedał hamulca stał się mięki i wchodzi prawie do podłogi , ale tylko przy włączonym silniku.Mam servo więc sądze że to pewnie jego wina
kolego po pirmo : czy miękki pedał dlatego, że lekko chodzi?
secundo: jeśli hamuje to ok, klocki też sie muszą ułożyć i dotrzeć

a pozatym SERVO jest po to abyś nie połamał sobie nogi depcząc na pedał hamulca :helm:


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » czw sty 05, 2006 19:56

Ja mam miękki pedał a hamulce jak żyleta - mimo, że poci mi się tylny cylinderek. Jak koledzy mówią: niech się najpierw ułożą po wymianie. Pojeźdź trochę. Pewnie będzie ok. Pozdro



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw sty 05, 2006 22:32

jak hamuje to jest ok
jak nie to daj sie klocka ulozyc - oczywiscie jesli dales nowe tarcze to bedzie szybko, jesli przetoczyles to tez szybko ale jesli na stara tarcze to taki bedzie efekt i troche potrwa docieranie :(

a jesli nie hamuje a pedal mieki to mogles tez zapowietrzyc pompe przez niemiejetne odpowietrzanie hamulcow

pozdrawiam



Fill

Post autor: Fill » pt sty 06, 2006 00:34

Wielkie dzięki za wszystkie wypowiedzi.Odnosząc się do nich -
hamulec działa poprawnie ale denerwuje mnie ten jałowy skok pedału.Tarcz niestety nie wymieniłem więc to może być słuszna uwaga, pompe i hamulce już odpowietrzyłem a pompowanie przy włą.silniku nie zmienia położenia pedału jest on niski.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pt sty 06, 2006 00:50

czyli na 100% musza sie ulozyz zwlaszcza jesli byly progi na tarczach i to na nich taki pedal robi sie gumowy ale sie ulozy

pozdrawiam



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pt sty 06, 2006 08:03

Witam. Ja mam podobny problem, tylko, że nic nie wymieniałem. Poprostu kupiłem mk3 i jak nacisnę na hamulec to hamuje, lecz jak zrobię to zaraz drugi raz to pedał mam wyżej. Odpowietrzałem hamulce u mechanika i dalej to samo. Dodam, że mam ABS. Porównywałem to z busem T4 kuzyna i efekt ten sam. Zmartwiło mnie to bo w służbowej Skodzie z ABS działa tak, że wystarczy lekko dotknąć pedału i już hamuje, a u mnie trzeba troszkę go przycisnąć. Może to tak jest proszę o opinie i wskazówki.

pzdr
ZZ



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » pt sty 06, 2006 08:46

Ta klocki muszą się dotrzeć ja miałem 2tygodnie temu to samo po wymianie klocków hamulcowych z przodu zero hamowania a po już po 100 km a nawet mniej żyleta normalnie.A pedał hamulca zawsze będzie w miaręmiękki przy pracującym silniku bo w końcu masz servo. :bigok:



Fill

Post autor: Fill » sob sty 28, 2006 10:01

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.Przejechałem ok 200 km i pedał chamulca faktycznie zrobił się wysoki.Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 56 gości