Strona 1 z 1
Nierówna praca silnika/ brak mocy
: pt kwie 16, 2010 21:19
autor: pasiu66
Witam, problem w tym że auto po odpaleniu gdy jest zimny chodzi nierówno tak jakby nie na wszystkich cylindrach jak mu sie wciśnie gaz to sie dusi. Przez pierwsze 2-3 km trzeba delikatnie obchodzić sie z pedalem gazu gdyż po większym wciśnięciu sie dusi. Ogólnie auto jest słabe, lepiej przyśpiesza dopiero od 3 tys. obrotów. Silnik to 1.8 AAM lpg/pb. Proszę o radę...
: pt kwie 16, 2010 21:36
autor: prezesik25
dawno były zmieniane przewody WN, świece, kopułka i palec?
: pt kwie 16, 2010 21:37
autor: Fox_00
Przepływomierz powietrza ?
Na LPG i na PB tak samo reaguje ?
Re: Nierówna praca silnika/ brak mocy
: pt kwie 16, 2010 21:37
autor: BANDZIOR88
JA TEŻ TAK MAM ALE NIE ZA KAŻDYM RAZEM MAM SILNIK ABU 1.6 JAK SIĘ GO ODPALI TO CHODZI JAK CIĄGNIK,MECHANIK POWIEDZIAŁ MI ŻE TO MOGĄ BYĆ KABLE OD ŚWIEC LUB KOPUŁKA ROZDZIELAJĄCA PRĄD NA TE WŁAŚNIE KABLE.
: pt kwie 16, 2010 21:47
autor: pasiu66
Przewody i świece wymieniałem rok temu na benzynie troche lepiej ale bez rewelacji
Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Powiedzcie mi jeszcze czy ten palec i kopułka mogą mieć duże znaczenie? Jeśli tak to jak zdejmuje się ten palec bo kopułkę to nic trudnego
: pt kwie 16, 2010 21:56
autor: Fox_00
pasiu66 pisze:Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Czujnik w rurze dolotowej powietrza przed przepustnicą ...
Czyli np coś takiego, lecz to jest akurat przypadkowa fotka jaką Ci podałem.
Ale przeważnie wszystkie mają o takim samym wyglądzie.
[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 21:57 ]
Jeśli już to znajdziesz to podczas pracy silnika lub nawet przed odpaleniem odłącz wtyczkę od przepływki i powiedz jak na to zareagował silnik
: pt kwie 16, 2010 21:59
autor: pasiu66
Jak sprawdzić poprawność pracy tego urządzenia?
: pt kwie 16, 2010 22:05
autor: Fox_00
pasiu66 pisze:Jak sprawdzić poprawność pracy tego urządzenia?
Po odpaleniu bez przepływomierza powinien silnik lepiej pracować...
A jeśli chcesz dogłębniej sprawdzić przepływkę to zrób tak:
wepnij się we wtyczkę przepływomierza, a dokładniej w 2 i 4 pin (ale cały czas musi być podłączona przepływka!)
No i na wolnych obrotach (bieg jałowy) powinno mieć napięcie coś około 0,8V przy około 3000 obrotów powinno być około 1,6V
na cieplym silniku wepnij sie w 2 i 4 pin wtyczki od przeplywomierza, nie odlaczajac go oczywiscie.
Na wolnych obrotach powinno byc cos ~ 0.8V przy 3000 obrotow powinno byc ~1,6V
: pt kwie 16, 2010 22:11
autor: pasiu66
Obawiam sie ze jak dla mnie to zbyt skomplikowane chyba musze podjechac do jakiegos mechanika
: pt kwie 16, 2010 22:20
autor: Fox_00
pasiu66 pisze:Obawiam sie ze jak dla mnie to zbyt skomplikowane chyba musze podjechac do jakiegos mechanika
U Ciebie w AAMie przepływomierz powinien być w obudowie filtra powietrza