Nierówna praca silnika/ brak mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca silnika/ brak mocy
Witam, problem w tym że auto po odpaleniu gdy jest zimny chodzi nierówno tak jakby nie na wszystkich cylindrach jak mu sie wciśnie gaz to sie dusi. Przez pierwsze 2-3 km trzeba delikatnie obchodzić sie z pedalem gazu gdyż po większym wciśnięciu sie dusi. Ogólnie auto jest słabe, lepiej przyśpiesza dopiero od 3 tys. obrotów. Silnik to 1.8 AAM lpg/pb. Proszę o radę...
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: wt mar 09, 2010 20:58
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Nierówna praca silnika/ brak mocy
JA TEŻ TAK MAM ALE NIE ZA KAŻDYM RAZEM MAM SILNIK ABU 1.6 JAK SIĘ GO ODPALI TO CHODZI JAK CIĄGNIK,MECHANIK POWIEDZIAŁ MI ŻE TO MOGĄ BYĆ KABLE OD ŚWIEC LUB KOPUŁKA ROZDZIELAJĄCA PRĄD NA TE WŁAŚNIE KABLE.
Przewody i świece wymieniałem rok temu na benzynie troche lepiej ale bez rewelacji
Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Powiedzcie mi jeszcze czy ten palec i kopułka mogą mieć duże znaczenie? Jeśli tak to jak zdejmuje się ten palec bo kopułkę to nic trudnego
Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Powiedzcie mi jeszcze czy ten palec i kopułka mogą mieć duże znaczenie? Jeśli tak to jak zdejmuje się ten palec bo kopułkę to nic trudnego
Ostatnio zmieniony pt kwie 16, 2010 21:51 przez pasiu66, łącznie zmieniany 1 raz.
Czujnik w rurze dolotowej powietrza przed przepustnicą ...pasiu66 pisze:Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Czyli np coś takiego, lecz to jest akurat przypadkowa fotka jaką Ci podałem.
Ale przeważnie wszystkie mają o takim samym wyglądzie.
[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 21:57 ]
Jeśli już to znajdziesz to podczas pracy silnika lub nawet przed odpaleniem odłącz wtyczkę od przepływki i powiedz jak na to zareagował silnik
Po odpaleniu bez przepływomierza powinien silnik lepiej pracować...pasiu66 pisze:Jak sprawdzić poprawność pracy tego urządzenia?
A jeśli chcesz dogłębniej sprawdzić przepływkę to zrób tak:
wepnij się we wtyczkę przepływomierza, a dokładniej w 2 i 4 pin (ale cały czas musi być podłączona przepływka!)
No i na wolnych obrotach (bieg jałowy) powinno mieć napięcie coś około 0,8V przy około 3000 obrotów powinno być około 1,6V
na cieplym silniku wepnij sie w 2 i 4 pin wtyczki od przeplywomierza, nie odlaczajac go oczywiscie.
Na wolnych obrotach powinno byc cos ~ 0.8V przy 3000 obrotow powinno byc ~1,6V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 109 gości