Nierówna praca silnika/ brak mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Nierówna praca silnika/ brak mocy

Post autor: pasiu66 » pt kwie 16, 2010 21:19

Witam, problem w tym że auto po odpaleniu gdy jest zimny chodzi nierówno tak jakby nie na wszystkich cylindrach jak mu sie wciśnie gaz to sie dusi. Przez pierwsze 2-3 km trzeba delikatnie obchodzić sie z pedalem gazu gdyż po większym wciśnięciu sie dusi. Ogólnie auto jest słabe, lepiej przyśpiesza dopiero od 3 tys. obrotów. Silnik to 1.8 AAM lpg/pb. Proszę o radę...



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt kwie 16, 2010 21:36

dawno były zmieniane przewody WN, świece, kopułka i palec?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt kwie 16, 2010 21:37

Przepływomierz powietrza ?
Na LPG i na PB tak samo reaguje ?



BANDZIOR88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 09, 2010 20:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Nierówna praca silnika/ brak mocy

Post autor: BANDZIOR88 » pt kwie 16, 2010 21:37

JA TEŻ TAK MAM ALE NIE ZA KAŻDYM RAZEM MAM SILNIK ABU 1.6 JAK SIĘ GO ODPALI TO CHODZI JAK CIĄGNIK,MECHANIK POWIEDZIAŁ MI ŻE TO MOGĄ BYĆ KABLE OD ŚWIEC LUB KOPUŁKA ROZDZIELAJĄCA PRĄD NA TE WŁAŚNIE KABLE.



pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » pt kwie 16, 2010 21:47

Przewody i świece wymieniałem rok temu na benzynie troche lepiej ale bez rewelacji
Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Powiedzcie mi jeszcze czy ten palec i kopułka mogą mieć duże znaczenie? Jeśli tak to jak zdejmuje się ten palec bo kopułkę to nic trudnego
Ostatnio zmieniony pt kwie 16, 2010 21:51 przez pasiu66, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt kwie 16, 2010 21:56

pasiu66 pisze:Fox_00, Nawet nie wiem jak wygląda ten przepływomierz i gdzie się znajduje ?
Czujnik w rurze dolotowej powietrza przed przepustnicą ...
Czyli np coś takiego, lecz to jest akurat przypadkowa fotka jaką Ci podałem.
Ale przeważnie wszystkie mają o takim samym wyglądzie.
Obrazek

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 21:57 ]
Jeśli już to znajdziesz to podczas pracy silnika lub nawet przed odpaleniem odłącz wtyczkę od przepływki i powiedz jak na to zareagował silnik



pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » pt kwie 16, 2010 21:59

Jak sprawdzić poprawność pracy tego urządzenia?



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt kwie 16, 2010 22:05

pasiu66 pisze:Jak sprawdzić poprawność pracy tego urządzenia?
Po odpaleniu bez przepływomierza powinien silnik lepiej pracować...
A jeśli chcesz dogłębniej sprawdzić przepływkę to zrób tak:
wepnij się we wtyczkę przepływomierza, a dokładniej w 2 i 4 pin (ale cały czas musi być podłączona przepływka!)
No i na wolnych obrotach (bieg jałowy) powinno mieć napięcie coś około 0,8V przy około 3000 obrotów powinno być około 1,6V

na cieplym silniku wepnij sie w 2 i 4 pin wtyczki od przeplywomierza, nie odlaczajac go oczywiscie.
Na wolnych obrotach powinno byc cos ~ 0.8V przy 3000 obrotow powinno byc ~1,6V



pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » pt kwie 16, 2010 22:11

Obawiam sie ze jak dla mnie to zbyt skomplikowane chyba musze podjechac do jakiegos mechanika



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt kwie 16, 2010 22:20

pasiu66 pisze:Obawiam sie ze jak dla mnie to zbyt skomplikowane chyba musze podjechac do jakiegos mechanika
U Ciebie w AAMie przepływomierz powinien być w obudowie filtra powietrza



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 109 gości