Jestem w trakcie swapa z 1.8 ABS na 2.0 2E. Oba silniki są z 94 roku oraz żaden nie miał immobilizera.
Mam niestety braki w częściach, a są to: brak przekaźnika nr 30 do sterowania Digi oraz brak gumowej rury dolotu (przepustnica oraz odmy są na wierzchu)

Silnik ładnie odpala, ale po 2 sekundach gaśnie, bez reakcji na pedał gazu.
Dodam, że po włączeniu zapłonu krokowiec wydaje cichutki buczący dźwięk i dotykając go można poczuć delikatne drgania.
Pompa paliwa działa (dodam, że jeszcze siedzi 1.2 Bar z silnika ABS, ale mam 3 Bar z 2E, także zaraz wymienię), nie świeca kontrolki ładowania, oleju, nie podnosi się wskazówka poziomu paliwa, podświetlenie licznika działa, jak również wyświetlacze.
Co to może być??

1. Brak przekaźnika 30 sterującego Digi?
2. Brak rury dolotowej, przez co silnik się dławi?
3. Za słabe ciśnienie pompy paliwa 1.2 Bar?
4. Trzęsienie ziemi, gradobicie, koklusz ??
Dziękuję za wszelkie pomocne sugestie
