Strona 1 z 2

Problemy z Gaźnikiem SIlnik 1.6

: czw kwie 15, 2010 21:04
autor: wooojtek18
Mam Problemy z Gaźnikiem Silnik 1.6 , na wolnych obrotach czasem gaśnie , duzo pali i nie wyciąga więcej niz 130km/h , co moze być przyczyną ?

: czw kwie 15, 2010 21:53
autor: Hans-Hans
Czyszczenie gaznika nie zaszkodzi a morze pomorze a filtr paliwa wymieniałes.

: czw kwie 15, 2010 23:08
autor: kaorini2
że sie podepne standardowo pod temat. Ja mam taka przypadłość tzn. Idę rano do autka wsiadam odpalam zapinam D i jedziemy silnik chodzi równo biegi ładnie pykają jedzie coś zamulonego no to w pedał kierunek lewo lewy pas i jazda> dojeżdżam do skrzyżowania wciskam hebel a tu obroty silnika ledwo ledwo ledwo myśle 500-800 bo strasznie rzuca silnikiem szarpie. Ruszam ze skrzyzowania bez problemu silnik się wkreca jak trzeba ale im bardziej ciepły tym bardziej traci obroty na postoju z zapiętym biegiem az do zgaśnięcia po którym nie idzie go już odpalić i trzeba sporo poczekac az ostygnie. Uwaga tego efektu nie ma kiedy się go nie przybutuje ani razu i podczas postoju z zapiętym biegiem czy na park bez obciążenia silnika obroty sa jak najbardziej prawidowe. Orjentuje się ktoś o co u biega że przy troche dynamicznej jezdzie jest kłopot a przy metodzie jazdy na dziadka nie ma tych objawów. Gdzie mam zaglądnąć co wymienić lub ewentualnie wyczyścić

: pt kwie 16, 2010 06:42
autor: wooojtek18
nie wymieniałem filtra , a gaźnika troche boje się dotykać bo kumpel mówi ze się śrubke jakąś przekreci coś nie tak i gaźnik juz nie bedzie działał

: pt kwie 16, 2010 16:09
autor: pinstonvw
Jaki masz typ gaźnika? 2EE czy 2E2? Przyczyn gaśnięcia może być sporo. Z pewnością wystarczy kompleksowe czyszczenie i regulacja. Ale zakładam, że masz 2E2 czyli podczas nagrzewania jest ok. Po nagrzaniu wolne obroty są zbyt niskie i gaśnie. Być może lewe powietrze gdzieś zaciąga. Jeździsz tylko na Pb czy też LPG?

: pt kwie 16, 2010 16:41
autor: kaorini2
pinstonvw pisze:Jaki masz typ gaźnika? 2EE czy 2E2? Przyczyn gaśnięcia może być sporo. Z pewnością wystarczy kompleksowe czyszczenie i regulacja. Ale zakładam, że masz 2E2 czyli podczas nagrzewania jest ok. Po nagrzaniu wolne obroty są zbyt niskie i gaśnie. Być może lewe powietrze gdzieś zaciąga. Jeździsz tylko na Pb czy też LPG?
wiesz co nie wiem gdzie to sprawdzić gdzie jest wybite jaki typ gaźnika. Śmigam tylko na jedynym słusznym paliwie tj Pb.

: pt kwie 16, 2010 17:06
autor: pinstonvw
Na bocznej powierzchni gaźnika jest nabity numer. Wrzuć foto spod maski to orientacyjnie będzie wiadomo.

: ndz kwie 18, 2010 12:03
autor: Hans-Hans
sprawdzałes wszyskie podcisnienia niema tam rzadnego syczenia pomacaj palcami po wężykach dziwne zachowanie podczas hamowania podcisnienie od serwa.

: ndz kwie 18, 2010 19:36
autor: kaorini2
Sprawdzałem podciśnienia wszystko jest ok popodłączane nic nie syczy a na gaźniku pisze 2E ładnie z boku widać. A to sie nie dzieje po hamwaniu tylko po wdepnięciu w pedał gazu np przy wyprzedzaniu żeby skrzynia zrobila kick down po zabiegu wystarczy sie na skrzyzowaniu zatrzymac no i jest problem silnik pyka na bardzo wolnych obrotach trzesie się w końcu gasnie i nie idzie go odpalić puki nie ostygnie.

: ndz kwie 18, 2010 19:38
autor: Hans-Hans
czyszczenie

: pn kwie 19, 2010 08:46
autor: Securitate
Miałem w mojej golfiatce silnik 1.6 PN z gaźnikiem 2EE. Kiedyś nagle zaczęły się podobne problemy, po rozgrzaniu gasł na wolnych obrotach i mulasty był straszliwie. Okazało się, że urwał się kabelek do modułu ssania (wybaczcie niefachowe nazewnictwo) w gaźniku, w dodatku przy samej wtyczce, pod gumowym kapturkiem - nic widać nie było. Założyłem nową wtyczkę i ozdrowiał. Zobacz, czy wszystkie druciki są w całości...

: pn kwie 19, 2010 09:02
autor: Lipek81
wooojtek18, kaorini2, podajcie oznaczenie silnika, a jak nie znacie, to zdjęcie silnika, wtedy będziemy myśleć.

: pn kwie 19, 2010 09:10
autor: Paweł Marek
wooojtek18,Dopisz zgodnie z regulaminem typ silnika lub gaźnika. Jesli nie wiesz przepatrz fotki w necie , Pierburg 2E2 lub 2EE.

: wt kwie 20, 2010 11:23
autor: kaorini2
Mam fotki silnika i gaziora. Wczoraj posprawdzało sie pare rzeczy okazało sie że tulejki siedzą w rozruchu rzeczywiscie po nagrzaniu zrobi tylko jedno przekręcenie wałem i stoi. Ładowanie słabe zaledwie 13,5 po włączeni lamp spada do 12,9 po przygazowaniu około 13 - 13,1

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek