Strona 1 z 1
Problem z centralnym , kolejny post :(
: czw kwie 15, 2010 11:35
autor: alwarro
Witam , nie działa centralny elektryczno pneumatyczny
, z obydwu stron kluczykiem nic nie reaguje , układ szczelny bo jak się dmuchnie czy wciągnie to otwiera i zamyka , pompka na krótko chodzi , masa od niej w porządku , bezpieczniki ok , i zero reakcji na kluczyk i od środka .... gdzie mam szukać ??
: czw kwie 15, 2010 12:34
autor: Przemo440
alwarro pisze:gdzie mam szukać ??
jak sie mylę to z klamka ma w sobie mikrostyki i ona daje sygnał w zależności od przekrecenie kluczyka zamknij otwórz
: czw kwie 15, 2010 13:38
autor: Gawior
gdzie mam szukać ??
jak sie mylę to z klamka ma w sobie mikro styki i ona daje sygnał w zależności od przekręcenie kluczyka zamknij otwórz
W obydwu drzwiach z przodu to jest i jak padło przy klamce np. w drzwiach od kierowcy to powinno działać od strony pasażera.
Czy w obydwu drzwiach centralny nie reaguje na zamykanie/otwieranie ?
[ Dodano: 15 Kwi 2010 13:56 ]
Bo jeżeli nie reaguje w obydwu drzwiach na kluczyk to myślę że z tymi stykami w klamkach możesz dać sobie spokój i szukać gdzieś przerwanego obwodu do pompki skoro sama pompka działa. No chyba że w pompce działa silniczek, ale jego uruchomienie za pomocą kluczyka w drzwiach nie ( chodzi mi o usterkę w samej pompce ). Spróbuj podmienić od kogoś pompkę ( chyba tu żadnej różnicy w pompkach nie było ), albo na szrocie ( sprawdzić zawsze możesz i jak nie będzie działać to nie musisz jej brać ). Jak nie zadziała po podmianie to stawiam na przerwany gdzieś obwód.
: czw kwie 15, 2010 21:59
autor: fasolisko
Czy wcześniej otwieranie z drzwi pasażera też otwierało centralke ? Bo czasem bywa tak, że sterowanie jest jedynie z drzwi kierowcy.
A mikrostyk nie znajduje się w klamce tylko w zamku
: pt kwie 16, 2010 09:26
autor: Gawior
To była takaopcja że tylko centralka działała z drzwi kierowcy ? Nie słyszałem i nie spodkałem się z takim przypadkiem i w innych autach też.
re
: pt kwie 16, 2010 11:12
autor: alwarro
Nie działa z obydwu stron , pompka także nie działa przy przekręceniu kluczyka , ale jak ją rozebrałem to na krótko hula , przełożyłem z innego autka które stało u mnie akurat w garażu ale tamta miała dodatkowo literkę po numerze , czyli miała jeden pin więcej , i to samo , natomiast jak moją włożyłem do tamtego auta to też nie działała , tylko teraz nie wiadomo na 100% czy to wina pompki czy po prostu tego że jeden styk mniej ... i nie wiem w 100% czy to wina pompki .... może wie ktoś czy ma tu znaczenie ilość styków ??? i tak jak mówię nie działa z obydwu stron , ani na kluczyk anie na rygle ...