Strona 1 z 1

Stuki - czy to stabilizator? A może co innego

: czw kwie 15, 2010 10:42
autor: hepos
Witam. Postanowiłem powoli inwestować w auto po zimie. Oleje, filtry, hamulce, rozrząd itp. Dodatkowo chcę zlikwidować stuki w zawieszeniu. Mam obniżone auto, więc jak wiadomo gumowe elementy zawieszenia szybciej się zuzywają

Mam jednak mały problem z ustaleniem przyczyny stuków. Na pierwszy rzut oka, jak stabilizator wchodzi w wahacz (tym zagiętym końcem) to można nim swobodnie ruszać. Czy to guma do wymiany, czy tak ma być? |Ta wcześniejsza guma, która go trzyma w obejmie jest ok .

Dodatkowo co może stukać? Końcówki drążka, gałka na wahaczu (wymienna jest, czy trzeba z całym wahaczem ?

O czym jeszcze zapomniałem?

: czw kwie 15, 2010 10:45
autor: piru
oj widze kolego że nie chce się użyć opcji szukaj :satan: :satan:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=316349

: czw kwie 15, 2010 10:55
autor: hepos
Niestety nijak sie to ma do mojego problemu :) mi nie stuka przy ruszaniu ani przy kręceniu kierownicą nic ;) Jedynie jak wjadę kołem w nierówność

: czw kwie 15, 2010 11:04
autor: corben
Nie tylko końcówka drążka.
Jeszcze drążki kierownicze (u mnie tak było, myślałem że końcówka ale jednak nie :otepienie: ), sworzeń może być do wymiany.

: czw kwie 15, 2010 11:12
autor: Lukasz_mk2
czy nie lepiej podjechać z takimi problemami na diagnostykę i tam za 15zł czegoś się dowiesz. Bo z takiego gdybania to wszystko najlepiej jak byś powymieniał.

: czw kwie 15, 2010 13:47
autor: hepos
Nie nie lepiej. U mnie takie cos 50 zl